O kam 2 metiniai? VT naudoji tada kada reikia. Aš į darbą dažniausiai pėsčias nueinu, kartais dviračiu. Žmona į darbą vasarą dviračiu, blogesniais orais VT arba CityBee arba Taxify. Kai kuriais aspektais gyvenimais suprastėjo, kai kuriais - atvirkščiai, pagerėjo. Skolintą mašina turėjau lygiai 3 dienas, teoriškai būtų galima įtraukti į išlaidas. Tačiau per 6 metus nuosavos auto turėjimo esu ir su taxi važiavęs, ko neįtraukiau į sąmatą. Taip, kad išsilygina. Tarp kitko, dabar, vėl nusipirkus mašiną, ji 5 dienas per savaitę stovi, naudojam tik savaitgalinėms ivykoms. Pasikeitė įpročiai. Žmonai į darbą labiau patiko be mašinos. O mintis buvo tokia, kad mašina, GYVENANT MIESTE tikrai nėra būtina ir jos turėjimas tikrai kainuoja daugiau nei neturėjimas. On 2018.04.25 11:17, CodeC wrote: > paskaityt idomu - aciu. > bet ne visi galai sueina. > pvz: > "iš naujo atradome užmirštą viešąjį transportą". > Viešasis transportas 130 eur. (metams) > Metinis (365 d.) visomis dienomis (išskyrus naktinius maršrutus) 275,00 > Mėnesiniai ( išskyrus naktinius maršrutus) Visų dienų 28,00 > Esat dviese su zmona, tai turejot *bent* 550 Eur vien VT metiniam > bilietam isleist, arba dar daugiau, perkant menesinius-vienkartinius. > Kad galetumet teigti atrade VT :) > 130 EUR reiskia, kad esat juo vaziave ir tiek. > > Paskolintai masinai irgi butu teisinga skaiciuoti "nuoma". Bent jau tam, > kad galutinis palyginimas gautusi teisingas. Nes nu kazkas ta masian > turet turi, kad kazkam paskolinti. > > Nuomotis irgi reikejo V6 3.0L. ir is naujo surasyt islaidas :) > Arba nusipirkti ~1.4 plika kibira, kaip is nuomos. > > As viska ka surasei interpretuoju taip: neteke masinos, savo gyvenima > pritaikem prie galimybiu, apribojom poreikius, susimazinom komforta ir > isgyvenom. > > Neribojant ir nesitaikant - savo masina turet gaunasi pigiau. Jeigu tik > nelygint b su p. > >