Trasa kiek suprantu sferinė ir vakuumuota? 2018-04-22 21:50, CodeC rašė: > nu tai todel ir ryja trasoj 2x uz dyzeli. ir tolko is to tavo atkinsono > tik mieste, vykstant regeneracijai ir akumo krovimui yra tolko. > isvaziavus i trasa ir pasikrovus tai juokingoi dyzdzio baterijai, visas > tolesnis procesas - monkes biznis. > > On 2018-04-22 21:47, Tomas wrote: >> Kad ta energija yra free sugalvojai pats. >> >> 2018-04-22 21:37, CodeC rašė: >>> nu tai svarbu tu supranti, is kur 'kruizinant' atsiranda free energy. >>> tolesnes visos isvados, dziaugsmas ir lukesciai net komentaru neverti. >>> >>> On 2018-04-22 21:28, Tomas wrote: >>>> Codecas nesupranta, kad tojotos hibridas nėra elektromobilio (EV) >>>> atmaina. Elektros varikliai tojotos hibriduose atlieka maždaug tą >>>> pačią funkciją kaip turbinos ir kompresoriai įprastiniuose varikliuose >>>> - t.y. leidžia reikiamu momentu padidinti variklio galią. Skirtumas >>>> tas, kad ne tik deginamas kuras čia ir dabar, bet naudojama ir >>>> regeneruota, o taip pat kruizinant sukaupta energija. Be to elektros >>>> motorų charakteristikos leidžia vietoj įprastinio VDV į hibridus dėti >>>> Atkinsono ciklu dirbantį VDV, kuris yra ekonomiškesnis. >>>> >>>> O galimybė su tojotos hibridu nuvažiuoti nedidelį atstumą ribotu >>>> (kažkur iki ~70 km/h) greičiu EV režimu tėra vyšnia ant torto. >>>> >>>> 2018-04-22 20:29, mindau rašė: >>>>> ok, an pirstu: ateina mazalitraziai benzai, max plug-in hibridai. >>>>> EV stratosfera bent kol kas. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "CodeC" wrote in message news:pbg2rh$egk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> ne visai kita. aukstesne truputi. >>>>> subsidijos, zalia spalva, tariama ekonomija - pardavinejamos tos >>>>> pacios >>>>> idejos, kaip hibridu atveju, tik biski brangiau. >>>>> >>>>> >>>>> On 2018-04-21 13:23, mindau wrote: >>>>>> EV cia nelieskim, ten visai kita stratosfera. Tu per daug suplaki i >>>>>> viena vieta. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "CodeC" wrote in message news:pbdbqf$dem$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> On 2018-04-20 21:19, mindau wrote: >>>>>>> tai didingi fijatai, dyzelio dievai, irgi sita sriti uzraukia, keli >>>>>>> metai beliko. kiti irgi apie tai kalba. >>>>>> >>>>>> nu. kalba. daug kas visaip kalba. apie sviesu EV rytoju zinai kiek >>>>>> metu >>>>>> jau 'kalba' ? >>>>>> >>>>>>> nepalenda. jeigu daro, kad palystu, tada uz hibrida brangiau >>>>>>> pasidaro. >>>>>> >>>>>> what a coincidence! >>>>>> >>>>>>> dabar gali pasakot, kad tie kas normas sugalvojo yra durniai, nes >>>>>> >>>>>> durniai ne tie. durniai cia susirinke. 'tie' tai versla daro ir tiek. >>>>>> >>>>>>> dyzeliai is tikruju netersia.. faktiskai galima butu miegamajam su >>>>>> >>>>>> tersia. ar as rasiau, kad netersia? visos tr. priemones tersia. >>>>>> tik ne >>>>>> visiems duota suprasti tarsa didesniam paveiksle. pamastyt apie >>>>>> daugiau >>>>>> procesu, nei vaziavimas is A i B. oficialiame dokumente aiskiai >>>>>> ivardinta, kad euro tarsos normos yra viena is EV/hybrid >>>>>> technologijos >>>>>> ir pramones skatinimo programu. cia reikia totaliai kiauru hipsteriu >>>>>> but, kad to nesuprasti. >>>>>> >>>>>>> o tesla ko tau vis kliuna? gavrikas gal koks su tesla i lybra >>>>>>> ivaziavo? :-) >>>>>> >>>>>> man tesla nekliuna. kliuna fanatiku kliedesiai apie tesla, muska, >>>>>> ateiti >>>>>> ir durninimas tu, kurie tais kliedesiais netiki. nes zino ir supranta >>>>>> biski daugiau. >>>> >>> >> >