ne tame esme, nors aladinas ir taiko. man tai akivaizdu, kad 'garveziu' atvejai niekaip tiesiogiai nekoreliuoja su euro normom. jauciu jeigu realiai suskaiciuot, tai euro4-5 dumijanciu daugiau pririnktum uz euro1-3. politines valios reikia ne mokesciais dar labiau smaugti tuos, kurie dar turi kazka piniginej. o grieztint prieziura, banint individualius dumijancius atvejus, o ne toleruoti korupcija ir tai maskuoti 'naujom sistemom ir reformom'. On 2018.04.20 09:25, Tomas wrote: > Niekas čia nieko konkrečiai tavo fiatams netaiko. > > On 2018-04-20 09:16, CodeC wrote: >> daugiausia potencialo rukti turi sugede varikliai >> daugiasimtatukstantinem ridom. galiu atvaryt ta euro4 cipuota be dpf, >> papasakosi kiek ir ko uzuodei ir pamatei... >> >> On 2018.04.20 09:14, Dainiushas wrote: >>> čipuotas euro4 be DPF'o turi žymiai daugiau potencialo rūkt nei senas >>> 50kW Euro1. Jei ką. >>> >>> 2018.04.20 09:08, Aladdin rašė: >>>> Man pofig EV, man svarbiausia kad mieste garvežiai išnyktų. Seniai >>>> reikia visokiom ten bent iki euro 4 mokesčius neblogus užmesti, kad >>>> atšoktų noras grabus pirkinėtis. Bent jau didmiesčiuose. >>>> >>>> On 2018-04-20 09:01, CodeC wrote: >>>> >>>>> tai pjaustytojus jau seniai prikirpineja. >>>>> tik va turesi bedele sugalvot, ka daryt su tais nesugedusiu masinu >>>>> savininkais, kuriu ismetimas svarus :) suprantu, kad smegenu >>>>> trukuma norisi naujovem kompensuot ir promotinti EV, bet gal biski >>>>> saika jaust reiktu ir kazkuo daugiau nei Musko youtubes show >>>>> pasidomet? >>> >