O nuo kiek čia jau skaitos dūmina? Nekalbu apie TA 3.0 norma, ten jau traktoriai :) On 2018.06.22 14:00, Nevkurse wrote: > nu :) bet nereik triest pries technine apziura 'praeis, nepraeis'. Ir > dar galiu i newsa det TA lapo fotke su dumingumo testu 0.13, kai DPF'u > pjaustytojai kazkaip pastabde ir savo rezultatu neidejo kiek ten pas > juos padumina, tik apsiriboja deklaraciom 'nieks pas mane nedumyja' ;) > Si spali eisiu TA, rida bus ~250 - paziuresim kokie parodymai bus. > > 2018.06.22 12:45, Dainiushas rašė: >> nemoki gyvent... >> >> 2018.06.22 12:16, Nevkurse rašė: >>> Tylu cia kazkaip paskutiniu metu, tai sakau pasigirsiu - apturejau >>> pirma dyzeline problema per 5 metus :) Uzsidege check'as, diagnostika >>> pasake 'pesniec dyzelio purkstukui i DPF'a'. Rida 233kkm, pirma >>> mintis buvo 'zaletel, bl'. Bet pakeitus purkstuka ir prasukus >>> priverstine regeneracija, DPF'as pasirode visiskai gyvas, galima sukt >>> km toliau. Pastebejimas is serviso - tikriausia auto vaziuoja tik ant >>> geros saliarkos (realiai - Neste 95%, CircleK like 5%), nes su 'kur >>> pigiau' tas purkstukas nusibaigia ties 150kkm. Jei paignoruoji >>> check'a, ar ilgai ieskai kur pigiau susitvarkyt - per kelias savaites >>> uzkimsi filtra taip, kad gali ji pjaut lauk (nes keist brangu :)). >>> Purkstukas su darbu - 435Eur, kiek kainuotu ispjovimas nesidomejau :) >>