Tema: Re: DPF
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-06-25 13:58:42
bėda tik, kad tų legendinių benzų irgi nebelabai likę

2018.06.22 16:49, markatas rašė:
> Bet lygini B su pirstu. Lygini legendinio patikimumo ir paprastumo dyzelius
> su konstruktoriu sufailintu benzininiu variantu. Tam benzinui i kompanija
> reiketu imti isuzu 3.0 L dyzelini legendini varikli ir tada matuotis. Tas
> irgi fail by design ar subaru Boxer pirmuosius
> 
> markatas
> 
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
> news:pgipet$c69$1@trimpas.omnitel.net...
>> aš su dviem senom dyzelinėm nuvažiavau sumoj virš 500kkm. po kapotu bėdų
>> minimaliai. O viena benzininė per 100kkm atkrušo protą, kad bbd. Taip kad,
>> reliatyvu.....
>>
>> 2018.06.22 14:33, Lawrence Jamieson rašė:
>>> 2018-06-22 13:43, Dainiushas rašė:
>>>> ojo
>>>>
>>>> pažiūrėk NOx sensorius koks nors kiek kainuoja. Arba O2 wideband'as.
>>>> Nekalbant apie babinas žvakes ir purkštukus visokius.
>>>>
>>>> Kažkodėl kai dyzelis genda, tai visi apie HiTech'ą ir lygina su
>>>> karbiuratoriniu bulkos benzu :)
>>>
>>> Nu bet aš kai pagalvoju apie savo tris turėtas benzinines auto, tai
>>> kiekviena iš dyzelinių auto bėdų, susijusiu su varikliu, jau turėjo
>>> daugiau, nei tos trys benzininės kartu sudėjus... Tai atšalus orui
>>> paaiškėja, kad žvakėms pzdc, tai purkštukas pareina, tai DPF sako ojojoi
>>> ir t.t. Aš jau 100% apsisprendžiau, kad kita auto bus tik benzas.
>>>
>>>
>>
> 
>