bėda tik, kad tų legendinių benzų irgi nebelabai likę 2018.06.22 16:49, markatas rašė: > Bet lygini B su pirstu. Lygini legendinio patikimumo ir paprastumo dyzelius > su konstruktoriu sufailintu benzininiu variantu. Tam benzinui i kompanija > reiketu imti isuzu 3.0 L dyzelini legendini varikli ir tada matuotis. Tas > irgi fail by design ar subaru Boxer pirmuosius > > markatas > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:pgipet$c69$1@trimpas.omnitel.net... >> aš su dviem senom dyzelinėm nuvažiavau sumoj virš 500kkm. po kapotu bėdų >> minimaliai. O viena benzininė per 100kkm atkrušo protą, kad bbd. Taip kad, >> reliatyvu..... >> >> 2018.06.22 14:33, Lawrence Jamieson rašė: >>> 2018-06-22 13:43, Dainiushas rašė: >>>> ojo >>>> >>>> pažiūrėk NOx sensorius koks nors kiek kainuoja. Arba O2 wideband'as. >>>> Nekalbant apie babinas žvakes ir purkštukus visokius. >>>> >>>> Kažkodėl kai dyzelis genda, tai visi apie HiTech'ą ir lygina su >>>> karbiuratoriniu bulkos benzu :) >>> >>> Nu bet aš kai pagalvoju apie savo tris turėtas benzinines auto, tai >>> kiekviena iš dyzelinių auto bėdų, susijusiu su varikliu, jau turėjo >>> daugiau, nei tos trys benzininės kartu sudėjus... Tai atšalus orui >>> paaiškėja, kad žvakėms pzdc, tai purkštukas pareina, tai DPF sako ojojoi >>> ir t.t. Aš jau 100% apsisprendžiau, kad kita auto bus tik benzas. >>> >>> >> > >