Tema: Re: DPF
Autorius: tomasz
Data: 2018-06-27 23:20:28
chemines kompozicijos niekur neraso...
kazkaip..

-- 

t.
"anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message news:ph0ltf$sd4$1@trimpas.omnitel.net...
> Čia marketingu kvepia truputį, bet tiek to - tiesos dalis yra matyt :)
> 
> "tomasz"  wrote in message news:ph0hqp$pmr$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> https://www.neste.com/companies/products/fossil-fuels/neste-pro-diesel
> 
> -- 
> 
> t.
> "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message 
> news:ph0g6r$ojv$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ten kažkoks sintetinis priedas įeina, iki 6%, normaliame dyzeline yra
>> biologinio priedo (aliejaus) iki 3%. Šiaip su tuo pro važiuoja truputį
>> smagiau, cetaninis skaičius aukštesnis pora vienetų. Ryja panašiai, 
>> skirtumų
>> nelabai sąnaudose randu. tik pats Pro dyzelinas truputį brangesnis, bet 
>> suma
>> sumarum man gaunasi kaina važiavimo beveik ta pati, gal tapke mažiau
>> spaudžiu :)
>>
>> "cD-r0m"  wrote in message news:ph0547$h6j$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> O kokiu metodu jis realiai ten veikia? Jei yra toks efektas, tai gal net
>> ir pradėsiu jį pilti.
>>
>> On 2018.06.27 15:23, Lawrence Jamieson wrote:
>>> 2018-06-27 15:12, anon@work rašė:
>>>> Pas mane Mitsu Outlanderis 2.2 2008 kastruotu DPF, norma 1,5. Su
>>>> paprastu Neste dyzelinu dūmingumą rodė 0,7 o su Neste Pro - 0.04 (sic!).
>>>
>>> Ple, o iš manęs, pamenu, juokėsi kai sakiau, kad Neste Pro dūmingumas
>>> žymiai mažesnis.
>>>
>>>
>> 
>