chemines kompozicijos niekur neraso... kazkaip.. -- t. "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message news:ph0ltf$sd4$1@trimpas.omnitel.net... > Čia marketingu kvepia truputį, bet tiek to - tiesos dalis yra matyt :) > > "tomasz" wrote in message news:ph0hqp$pmr$1@trimpas.omnitel.net... > > https://www.neste.com/companies/products/fossil-fuels/neste-pro-diesel > > -- > > t. > "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message > news:ph0g6r$ojv$1@trimpas.omnitel.net... >> Ten kažkoks sintetinis priedas įeina, iki 6%, normaliame dyzeline yra >> biologinio priedo (aliejaus) iki 3%. Šiaip su tuo pro važiuoja truputį >> smagiau, cetaninis skaičius aukštesnis pora vienetų. Ryja panašiai, >> skirtumų >> nelabai sąnaudose randu. tik pats Pro dyzelinas truputį brangesnis, bet >> suma >> sumarum man gaunasi kaina važiavimo beveik ta pati, gal tapke mažiau >> spaudžiu :) >> >> "cD-r0m" wrote in message news:ph0547$h6j$1@trimpas.omnitel.net... >> >> O kokiu metodu jis realiai ten veikia? Jei yra toks efektas, tai gal net >> ir pradėsiu jį pilti. >> >> On 2018.06.27 15:23, Lawrence Jamieson wrote: >>> 2018-06-27 15:12, anon@work rašė: >>>> Pas mane Mitsu Outlanderis 2.2 2008 kastruotu DPF, norma 1,5. Su >>>> paprastu Neste dyzelinu dūmingumą rodė 0,7 o su Neste Pro - 0.04 (sic!). >>> >>> Ple, o iš manęs, pamenu, juokėsi kai sakiau, kad Neste Pro dūmingumas >>> žymiai mažesnis. >>> >>> >> >