Ten kažkoks sintetinis priedas įeina, iki 6%, normaliame dyzeline yra biologinio priedo (aliejaus) iki 3%. Šiaip su tuo pro važiuoja truputį smagiau, cetaninis skaičius aukštesnis pora vienetų. Ryja panašiai, skirtumų nelabai sąnaudose randu. tik pats Pro dyzelinas truputį brangesnis, bet suma sumarum man gaunasi kaina važiavimo beveik ta pati, gal tapke mažiau spaudžiu :) "cD-r0m" wrote in message news:ph0547$h6j$1@trimpas.omnitel.net... O kokiu metodu jis realiai ten veikia? Jei yra toks efektas, tai gal net ir pradėsiu jį pilti. On 2018.06.27 15:23, Lawrence Jamieson wrote: > 2018-06-27 15:12, anon@work rašė: >> Pas mane Mitsu Outlanderis 2.2 2008 kastruotu DPF, norma 1,5. Su >> paprastu Neste dyzelinu dūmingumą rodė 0,7 o su Neste Pro - 0.04 (sic!). > > Ple, o iš manęs, pamenu, juokėsi kai sakiau, kad Neste Pro dūmingumas > žymiai mažesnis. > >