Tema: Re: DPF
Autorius: anon@home
Data: 2018-06-27 21:43:59
Čia marketingu kvepia truputį, bet tiek to - tiesos dalis yra matyt :)

"tomasz"  wrote in message news:ph0hqp$pmr$1@trimpas.omnitel.net...

https://www.neste.com/companies/products/fossil-fuels/neste-pro-diesel

-- 

t.
"anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message 
news:ph0g6r$ojv$1@trimpas.omnitel.net...
> Ten kažkoks sintetinis priedas įeina, iki 6%, normaliame dyzeline yra
> biologinio priedo (aliejaus) iki 3%. Šiaip su tuo pro važiuoja truputį
> smagiau, cetaninis skaičius aukštesnis pora vienetų. Ryja panašiai, 
> skirtumų
> nelabai sąnaudose randu. tik pats Pro dyzelinas truputį brangesnis, bet 
> suma
> sumarum man gaunasi kaina važiavimo beveik ta pati, gal tapke mažiau
> spaudžiu :)
>
> "cD-r0m"  wrote in message news:ph0547$h6j$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O kokiu metodu jis realiai ten veikia? Jei yra toks efektas, tai gal net
> ir pradėsiu jį pilti.
>
> On 2018.06.27 15:23, Lawrence Jamieson wrote:
>> 2018-06-27 15:12, anon@work rašė:
>>> Pas mane Mitsu Outlanderis 2.2 2008 kastruotu DPF, norma 1,5. Su
>>> paprastu Neste dyzelinu dūmingumą rodė 0,7 o su Neste Pro - 0.04 (sic!).
>>
>> Ple, o iš manęs, pamenu, juokėsi kai sakiau, kad Neste Pro dūmingumas
>> žymiai mažesnis.
>>
>>
>