528 f10 foto pilna, uzdujintu. Bet kol brangu, tai "nera geru benzu". "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų news:pgqht2$fcp$3@trimpas.omnitel.net... > bėda tik, kad tų legendinių benzų irgi nebelabai likę > > 2018.06.22 16:49, markatas rašė: >> Bet lygini B su pirstu. Lygini legendinio patikimumo ir paprastumo >> dyzelius >> su konstruktoriu sufailintu benzininiu variantu. Tam benzinui i kompanija >> reiketu imti isuzu 3.0 L dyzelini legendini varikli ir tada matuotis. Tas >> irgi fail by design ar subaru Boxer pirmuosius >> >> markatas >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:pgipet$c69$1@trimpas.omnitel.net... >>> aš su dviem senom dyzelinėm nuvažiavau sumoj virš 500kkm. po kapotu bėdų >>> minimaliai. O viena benzininė per 100kkm atkrušo protą, kad bbd. Taip >>> kad, >>> reliatyvu..... >>> >>> 2018.06.22 14:33, Lawrence Jamieson rašė: >>>> 2018-06-22 13:43, Dainiushas rašė: >>>>> ojo >>>>> >>>>> pažiūrėk NOx sensorius koks nors kiek kainuoja. Arba O2 wideband'as. >>>>> Nekalbant apie babinas žvakes ir purkštukus visokius. >>>>> >>>>> Kažkodėl kai dyzelis genda, tai visi apie HiTech'ą ir lygina su >>>>> karbiuratoriniu bulkos benzu :) >>>> >>>> Nu bet aš kai pagalvoju apie savo tris turėtas benzinines auto, tai >>>> kiekviena iš dyzelinių auto bėdų, susijusiu su varikliu, jau turėjo >>>> daugiau, nei tos trys benzininės kartu sudėjus... Tai atšalus orui >>>> paaiškėja, kad žvakėms pzdc, tai purkštukas pareina, tai DPF sako >>>> ojojoi >>>> ir t.t. Aš jau 100% apsisprendžiau, kad kita auto bus tik benzas. >>>> >>>> >>> >> >> >