Tema: Re: DPF
Autorius: ventiliatorius
Data: 2018-06-25 18:16:19
528 f10 foto pilna, uzdujintu. Bet kol brangu, tai "nera geru benzu".
"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
news:pgqht2$fcp$3@trimpas.omnitel.net...
> bėda tik, kad tų legendinių benzų irgi nebelabai likę
>
> 2018.06.22 16:49, markatas rašė:
>> Bet lygini B su pirstu. Lygini legendinio patikimumo ir paprastumo 
>> dyzelius
>> su konstruktoriu sufailintu benzininiu variantu. Tam benzinui i kompanija
>> reiketu imti isuzu 3.0 L dyzelini legendini varikli ir tada matuotis. Tas
>> irgi fail by design ar subaru Boxer pirmuosius
>>
>> markatas
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>> news:pgipet$c69$1@trimpas.omnitel.net...
>>> aš su dviem senom dyzelinėm nuvažiavau sumoj virš 500kkm. po kapotu bėdų
>>> minimaliai. O viena benzininė per 100kkm atkrušo protą, kad bbd. Taip 
>>> kad,
>>> reliatyvu.....
>>>
>>> 2018.06.22 14:33, Lawrence Jamieson rašė:
>>>> 2018-06-22 13:43, Dainiushas rašė:
>>>>> ojo
>>>>>
>>>>> pažiūrėk NOx sensorius koks nors kiek kainuoja. Arba O2 wideband'as.
>>>>> Nekalbant apie babinas žvakes ir purkštukus visokius.
>>>>>
>>>>> Kažkodėl kai dyzelis genda, tai visi apie HiTech'ą ir lygina su
>>>>> karbiuratoriniu bulkos benzu :)
>>>>
>>>> Nu bet aš kai pagalvoju apie savo tris turėtas benzinines auto, tai
>>>> kiekviena iš dyzelinių auto bėdų, susijusiu su varikliu, jau turėjo
>>>> daugiau, nei tos trys benzininės kartu sudėjus... Tai atšalus orui
>>>> paaiškėja, kad žvakėms pzdc, tai purkštukas pareina, tai DPF sako 
>>>> ojojoi
>>>> ir t.t. Aš jau 100% apsisprendžiau, kad kita auto bus tik benzas.
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>