Bet lygini B su pirstu. Lygini legendinio patikimumo ir paprastumo dyzelius su konstruktoriu sufailintu benzininiu variantu. Tam benzinui i kompanija reiketu imti isuzu 3.0 L dyzelini legendini varikli ir tada matuotis. Tas irgi fail by design ar subaru Boxer pirmuosius markatas "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:pgipet$c69$1@trimpas.omnitel.net... > aš su dviem senom dyzelinėm nuvažiavau sumoj virš 500kkm. po kapotu bėdų > minimaliai. O viena benzininė per 100kkm atkrušo protą, kad bbd. Taip kad, > reliatyvu..... > > 2018.06.22 14:33, Lawrence Jamieson rašė: >> 2018-06-22 13:43, Dainiushas rašė: >>> ojo >>> >>> pažiūrėk NOx sensorius koks nors kiek kainuoja. Arba O2 wideband'as. >>> Nekalbant apie babinas žvakes ir purkštukus visokius. >>> >>> Kažkodėl kai dyzelis genda, tai visi apie HiTech'ą ir lygina su >>> karbiuratoriniu bulkos benzu :) >> >> Nu bet aš kai pagalvoju apie savo tris turėtas benzinines auto, tai >> kiekviena iš dyzelinių auto bėdų, susijusiu su varikliu, jau turėjo >> daugiau, nei tos trys benzininės kartu sudėjus... Tai atšalus orui >> paaiškėja, kad žvakėms pzdc, tai purkštukas pareina, tai DPF sako ojojoi >> ir t.t. Aš jau 100% apsisprendžiau, kad kita auto bus tik benzas. >> >> >