bbž, pasato <1 tikrai. 2018.06.22 14:06, cD-r0m rašė: > O nuo kiek čia jau skaitos dūmina? Nekalbu apie TA 3.0 norma, ten jau > traktoriai :) > > On 2018.06.22 14:00, Nevkurse wrote: >> nu :) bet nereik triest pries technine apziura 'praeis, nepraeis'. Ir >> dar galiu i newsa det TA lapo fotke su dumingumo testu 0.13, kai DPF'u >> pjaustytojai kazkaip pastabde ir savo rezultatu neidejo kiek ten pas >> juos padumina, tik apsiriboja deklaraciom 'nieks pas mane nedumyja' ;) >> Si spali eisiu TA, rida bus ~250 - paziuresim kokie parodymai bus. >> >> 2018.06.22 12:45, Dainiushas rašė: >>> nemoki gyvent... >>> >>> 2018.06.22 12:16, Nevkurse rašė: >>>> Tylu cia kazkaip paskutiniu metu, tai sakau pasigirsiu - apturejau >>>> pirma dyzeline problema per 5 metus :) Uzsidege check'as, diagnostika >>>> pasake 'pesniec dyzelio purkstukui i DPF'a'. Rida 233kkm, pirma >>>> mintis buvo 'zaletel, bl'. Bet pakeitus purkstuka ir prasukus >>>> priverstine regeneracija, DPF'as pasirode visiskai gyvas, galima sukt >>>> km toliau. Pastebejimas is serviso - tikriausia auto vaziuoja tik ant >>>> geros saliarkos (realiai - Neste 95%, CircleK like 5%), nes su 'kur >>>> pigiau' tas purkstukas nusibaigia ties 150kkm. Jei paignoruoji >>>> check'a, ar ilgai ieskai kur pigiau susitvarkyt - per kelias savaites >>>> uzkimsi filtra taip, kad gali ji pjaut lauk (nes keist brangu :)). >>>> Purkstukas su darbu - 435Eur, kiek kainuotu ispjovimas nesidomejau :) >>>