> O jei laikytis ne vieno KET punkto, bet visų, susijusių su situacija? Pvz.: > 106. Prieš sukdamas į dešinę, į kairę arba apsisukdamas (išskyrus posūkį į sankryžą, kurioje eismas vyksta ratu) vairuotojas > privalo iš anksto pasitraukti prie pat važiuojamosios dalies, skirtos važiuoti ta kryptimi, atitinkamo krašto. > 119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto. Juk neina kalba apie stambius sunkvežimius ir autobusus, kurie negali atlikti posūkio iš dešiniosios kelkraščio padėties. Taigi, tada jokių cirkų na pagal video pries jam prisisvartuot prie pat bordiuro (106) trukde ta dviraciu "juostele".. o jei jau lenkia dvirati, tai turetu berods ji saugiai aplenkt, ar galima lenkt dviratininka ir ji taip pakirtinet? nepasakyciau, kad dvirkos lenkimo manevras uzbaigtas be priekaistu.. galima KET'e niuansu ieskot, ypac jei situacija dviprasmiska.. taciau nejaugi atrodo tikrai normalu, kad vos nenuskyne tiesiai minancio eismo dalyvio atlikdamas posuki? siaip jau su tokia LT giriama vairuotoju kultura savibledybes klerkai turetu labiau susimastyt apie tokiu dviraciu juosteliu irengima be asfaltavimo vien tik dazu saskaita.. juk galima butu ta juostele "nukreipt" link pesciuju saligatvio prie pat sankryzos.. o jei infrastrukturint dazais - tai gal nereikia dvirtakio uzbaigt prie tos "Stop" juostos?