Jeigu imt vien šį konkretų nufilmuotą atvejį, tai taip - vageno vairuotojas 100% neteisus ir turėjo praleisti. Tas pat būtų ir be dviračių juostos, jei dviratis telpa pravažiuoti tarp vageno ir kelkraščio. Taigi, dviračių juostos užbaigimas ties Stop, reikalo nekeičia >> O jei laikytis ne vieno KET punkto, bet visų, susijusių su situacija? Pvz.: >> 106. Prieš sukdamas į dešinę, į kairę arba apsisukdamas (išskyrus posūkį į sankryžą, kurioje eismas vyksta ratu) vairuotojas >> privalo iš anksto pasitraukti prie pat važiuojamosios dalies, skirtos važiuoti ta kryptimi, atitinkamo krašto. >> 119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto. > Juk neina kalba apie stambius sunkvežimius ir autobusus, kurie negali > atlikti posūkio iš dešiniosios kelkraščio padėties. Taigi, tada jokių cirkų > > na pagal video pries jam prisisvartuot prie pat bordiuro (106) trukde ta dviraciu "juostele".. > o jei jau lenkia dvirati, tai turetu berods ji saugiai aplenkt, ar galima lenkt dviratininka ir ji taip pakirtinet? > nepasakyciau, kad dvirkos lenkimo manevras uzbaigtas be priekaistu.. > > galima KET'e niuansu ieskot, ypac jei situacija dviprasmiska.. > taciau nejaugi atrodo tikrai normalu, kad vos nenuskyne > tiesiai minancio eismo dalyvio atlikdamas posuki? > > siaip jau su tokia LT giriama vairuotoju kultura savibledybes klerkai turetu labiau > susimastyt apie tokiu dviraciu juosteliu irengima be asfaltavimo vien tik dazu saskaita.. > juk galima butu ta juostele "nukreipt" link pesciuju saligatvio prie pat sankryzos.. > o jei infrastrukturint dazais - tai gal nereikia dvirtakio uzbaigt prie tos "Stop" juostos? >