Pajabat` yra ar nėra dviračių takas. Sukant reikia praleist dviračius, važiuojančius tiesiai. Kas to nežino tegu ima mokamas pamokas. Filmuokit ir siųskit policijai. Elementarus pažeidimas ir nėra ką čia diskutuot. "Nitro" <nitro@centras.lt> wrote in message news:pm89k4$p9i$1@trimpas.omnitel.net... > Jeigu butu dviraciu takas fiziskai atskirtas, vistiek sukdami i desine 90 > proc. vaziuotu neziuretu ar nereikia dviracio praleist. Deja. > > "MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote: >> > Jeigu imt vien ?? konkret? nufilmuot? atvej?, tai taip - vageno >> > vairuotojas >> > 100% neteisus ir tur?jo praleisti. Tas pat bˆxt? ir be dvira?i? >> > juostos, jei >> > dviratis telpa prava?iuoti tarp vageno ir kelkra??io. Taigi, dvira?i? >> > juostos >> > u?baigimas ties Stop, reikalo nekei?ia >> Tai ir idomu, kodel dviraciui esant 0% kaltes, jos vis vien bandoma >> ieskoti KET punktuose, ju deriniuose ir dar interpretavimo pagalba. >> asmeniskai su tuo "telpa" irgi negausiai patinka.. tipo vazinet >> "kuo arciau desiniojo krasto, t.y. zutbut stengtis, kad i likusi tarpa >> netilptu fura, kitas, auto, mocas, dvirka ar netgi paspirtukas >25km/h" >> jei masinos nesilaiko "pakankamai arti krasto", tai per ta >> plysi dvirka gali pjaut nesidaires netgi per sankryzas, >> nors logika sako, kad reiktu pjaut per tarpus siek tiek atsargiau.. >> negi truksta kazko KET'e is serijos "prasilenkimas vienoje eismo juostoje >> is kaires, papildomos info, kad pralenkiantis yra tas, kurio greitis >> didesnis"? >> jei ziauriau - placios juostos, jei visi prie savo juostos krasto, >> tai esamas tarpas tarp masinu pakankamas mocui prasvilpt > >