Šiaip jau į kairę sukt leidžiama. Yra išimčių, bet leidžiama. "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:pm8kn9$2mj$1@trimpas.omnitel.net... > Joks ne dvirtakis. Pilna mieste vietų, kur yra dvirtakis greta kelio, bet > jis nėr idealus (trinkelės kokios pvz, ar tiesiog senas šaligatvis), > išlenda vis koks "sprtininkas" su piršto storio padangom kuriam ten > netinka. Kaip taisyklė tie sportininkai važiuoja gatve, per raudoną, suka > į kairę iš kairios juostos ir panašiai. Ir didžiausia bėda, kad jie > dažniausiai važiuoja greitai, pakankamai greitai, kad lėtam eisme > makaluojas pašonėj ilga laiką. Porą kartų lįsdamas tarp manęs ir borto > kabinos už veidrodžio (tarp kitko tas pats dviratis pora dienų paeiliui). > Žalos nebuvo, vytis neketinau. Užtai pradėjau važinėt arčiau borto, kad iš > paskos netikėtumų neatsirastu. > > Dažniausiai tai būna tauro ir narbuto kalnu važiuojant žemyn. > > On 2018.08.30 13:15, Vytenis P. wrote: >> "Toks" prisiplojimas, tai koks? Jei neužvažiuojant į dviračių taką, tada >> jos pagirtinas ir atitinka visus KET punktus. Bet jei yra dvirtakis, o tu >> ant jo užvažiuoji, kad eliminuot dviratininkui galimybę pravažiuot, tada >> pažeidi KET >> >>> O už tokį prisiplojimą prie borto gali kuom nors apkaltint? >>> >>> P.s. Ma praleist juos nesunku, įpratau, bet norisi prisiplot, kai šalia >>> kelio yra dvirtakis, o jam vis tiek reikia keliu varyt.. >>> >>> On 2018.08.30 11:20, kardanas wrote: >>>> Nu tai viskas ok. Prieš sukdamas dešinėn pažiūri ar nėr pyrdos ar kokio >>>> pedalasto, priploji tiek, kad niekas nepralystų, aišku ne prieš nosį >>>> pedalui :-) >>>> >>>>