Olandai senai suprato, kad auto ir dviračių traficas viens kitam maišo ir ten automobilių keliai ir dviračių takai pagal galimybę eina fiziškai atskirti (ar net visai skirtingomis trasomis). On 2018-08-30 11:05, MRT wrote: > Tai ir idomu, kodel dviraciui esant 0% kaltes, jos vis vien bandoma > ieskoti KET punktuose, ju deriniuose ir dar interpretavimo pagalba. > > asmeniskai su tuo "telpa" irgi negausiai patinka.. tipo vazinet > "kuo arciau desiniojo krasto, t.y. zutbut stengtis, kad i likusi tarpa > netilptu fura, kitas, auto, mocas, dvirka ar netgi paspirtukas >25km/h" > > jei masinos nesilaiko "pakankamai arti krasto", tai per ta > plysi dvirka gali pjaut nesidaires netgi per sankryzas, > nors logika sako, kad reiktu pjaut per tarpus siek tiek atsargiau.. > > negi truksta kazko KET'e is serijos "prasilenkimas vienoje eismo juostoje > is kaires, papildomos info, kad pralenkiantis yra tas, kurio greitis > didesnis"? > > jei ziauriau - placios juostos, jei visi prie savo juostos krasto, > tai esamas tarpas tarp masinu pakankamas mocui prasvilpt