siuo atveju pats busas pavijo dvirka ir nepraleido - kaltas. bet bendru atveju, jei as rodau desini posuki sankryzoj, o mane dvirka pavijes apvazineja is desines, tai cia tas pats, kas lenkt tvarkingai i kaire sukt pasiruosusi... ket dvirkom apvazinet is desines galima, tik va kaip su pirmumu siuo atveju?... On 2018-08-30 11:34, Lapinas wrote: > Pajabat` yra ar nėra dviračių takas. Sukant reikia praleist dviračius, > važiuojančius tiesiai. Kas to nežino tegu ima mokamas pamokas. > > Filmuokit ir siųskit policijai. Elementarus pažeidimas ir nėra ką čia > diskutuot. > > "Nitro" <nitro@centras.lt> wrote in message > news:pm89k4$p9i$1@trimpas.omnitel.net... >> Jeigu butu dviraciu takas fiziskai atskirtas, vistiek sukdami i desine >> 90 proc. vaziuotu neziuretu ar nereikia dviracio praleist. Deja. >> >> "MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote: >>> > Jeigu imt vien ?? konkret? nufilmuot? atvej?, tai taip - vageno > >>> vairuotojas >>> > 100% neteisus ir tur?jo praleisti. Tas pat bˆxt? ir be dvira?i? > >>> juostos, jei >>> > dviratis telpa prava?iuoti tarp vageno ir kelkra??io. Taigi, >>> dvira?i? > juostos >>> > u?baigimas ties Stop, reikalo nekei?ia >>> Tai ir idomu, kodel dviraciui esant 0% kaltes, jos vis vien bandoma >>> ieskoti KET punktuose, ju deriniuose ir dar interpretavimo pagalba. >>> asmeniskai su tuo "telpa" irgi negausiai patinka.. tipo vazinet >>> "kuo arciau desiniojo krasto, t.y. zutbut stengtis, kad i likusi tarpa >>> netilptu fura, kitas, auto, mocas, dvirka ar netgi paspirtukas >25km/h" >>> jei masinos nesilaiko "pakankamai arti krasto", tai per ta >>> plysi dvirka gali pjaut nesidaires netgi per sankryzas, >>> nors logika sako, kad reiktu pjaut per tarpus siek tiek atsargiau.. >>> negi truksta kazko KET'e is serijos "prasilenkimas vienoje eismo >>> juostoje >>> is kaires, papildomos info, kad pralenkiantis yra tas, kurio greitis >>> didesnis"? >>> jei ziauriau - placios juostos, jei visi prie savo juostos krasto, >>> tai esamas tarpas tarp masinu pakankamas mocui prasvilpt >> >>