Toxis@ze_yval_place rašė: > shita... o tu ka nors apie danijos istatymus automobiliu turetojams > zhinai? Del ko zhmones ten vazhineja dvirachiais o ne automobiliais..? Tik Kopenhagoje važinėja masiškai. Važinėja dėl patogumo ir brangaus parkavimosi miesto centre. Jei nori pamatyti realią dviratinę kultūrą – žiūrėk į Olandiją. > "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message > news:iklfp6$n9u$1@trimpas.omnitel.net... >> 2011.03.02 15:03, faktas rašė: >>> >>> "KEdas"<news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >>> news:iklf1d$lps$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Dm, kiek tau galima aiškinti, kad KM todėl ir yra, kad KET ir miesto >>>> infrastruktūra neatitinka dviratininkų poreikių! Atvykę policininkai >>> >>> O KM kažkaip tą pakeist? Yra nors menkas šansas, kad vykstanti KM >>> turi nors kažkokią įtaką tam, jog KET ir miesto >>> infrastruktūra imtų labiau atitikti dviratininkų poreikius? >> >> Taip, yra. Pvz. Kopenhagoje KM nebevyksta nuo kokių 1980-ųjų, kai >> valdžia galų gale skyrė dėmesio ne tik automobilizmo, bet ir dviratizmo >> skatinimui. Iki tol buvo daug didelių demonstracijų ir akcijų. Gali >> pasiskaityti ir pažiūrėti čia, kad suprasti, jog ir ten ne viskas be >> protestų pakito: >> http://www.copenhagenize.com/2011/02/return-of-bicycle-for-citizen-cyclists.html >> >> >> Savaime suprantama, kad šalia KM buvo ir kitais būdais bandoma atkreipti >> valdžios dėmesį. >> >