Ir nerealiai dideles, palygunus su ju sumoketais keliu mokesciais "faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:iknu4e$21u$1@trimpas.omnitel.net... > > "Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message > news:iknj7m$e8s$1@trimpas.omnitel.net... >> ar tikrai mazhos investicijos pakaks? > > labai mažos, lyginant su automobilizmu. > >> Nes imam gedo prospekta - >> dviratininkai turi abiejose pusese atskirtus takus - spek kiek ju >> vazhineja >> takais, kiek vistiek shaligatviais zhmonems per galvas? > > nu čia tau atsakė, kad ten greičiau parkavimo juosta, nei takas. > > be to šiltu oru labai daug naudojas, nežinau kodėl nematei. > iškart užbėgu už akių, kad sakysi, kodėl tik šiltu, reiškia nereik. > o todėl, kad važiuoja su tikslu, o ne byla mint pedalus. > pvz į kavinę. šiltu oru sustoja lauke, sėdi lauke, o šaltu į vidrų > dviračio neįsivarysi, šalia palikęs nerasi, va ir nevažiuoja. > taip pat daugumai tiesiog neįmanoma davažiuoti iki to gedo prospekto, jei > nenori važiuoti viena laisva eismo juosta ir klausyti signalo ko jis čia > važiuoja, ką negali pasitraukti ko dešiniau į nevalytas purvo ir ledų > krūvas. > > plius takas yra ne takas, o ne atkarpa erdvėje. > tas pats, kad pastatytum vidury begatvinės erdvės vieną gatvės atkarpą ir > stebėtums, kodėl nėra joje mašinų.