pala, tu ka tik minejai danija, dabar jau shoki prie olandijos.. mano zhiniomis ir shanchajuje dvirachiu yra belekiek, deja ten, mano zhiniomis, kritiniu masiu nebuna... kas del danijos - http://wallstreetpit.com/12684-denmarks-200-pecent-car-tax-crazy-and-crazier taigi ash matyt irgi lipchiau ant dvirachio jei norint turet mashina teksu sumoket 200% jos mokeschio. Plius ten dar yra belekokio dydzhio draudimai ir kasmetinis mashinos mokestis.. taigi deja, bet ne kritines mases priverte danus lipti ant dvirachiu, ko pasekoje sutvarkyti ir infrastruktura.. Ash suprantu, kad kaip dviratininkas tu matai daug problemu, bet kasdien, kaip pagrindine transporto priemone naudojanchiu dvirachius pas mus yra salyginai labai nedaug (kas dien vaikshtau pesti, todel stebiu aplinka. tie kurie atvazhiuoja i kritines mases - grubiai -70% ish ju yra nepilnamechiai, kurie dvirachiu vazhinejasi kaip 'zhaislu', 20% kurie ishvazhiuoja pasivazhinet dvirachiu, ir max 10% kurie tikrai ji naudoja kaip pagrindine transporo priemone) - todel, zhinant, kad musu keliu infrastrukturoje yra DAUG problemu net pagrindinem transporto priemonem(automobiliams/autobusams/troleibusams), tiketis, kad valstybe visu pirma prades tvarkyti mazhumai piliechiu opias problemas yra kaip minimum naivu, o jei atvirai - savanaudishka... "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:ikm4p5$o2l$1@trimpas.omnitel.net... > Toxis@ze_yval_place rašė: >> shita... o tu ka nors apie danijos istatymus automobiliu turetojams >> zhinai? Del ko zhmones ten vazhineja dvirachiais o ne automobiliais..? > > Tik Kopenhagoje važinėja masiškai. Važinėja dėl patogumo ir brangaus > parkavimosi miesto centre. > Jei nori pamatyti realią dviratinę kultūrą – žiūrėk į Olandiją. > >> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >> news:iklfp6$n9u$1@trimpas.omnitel.net... >>> 2011.03.02 15:03, faktas rašė: >>>> >>>> "KEdas"<news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >>>> news:iklf1d$lps$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Dm, kiek tau galima aiškinti, kad KM todėl ir yra, kad KET ir miesto >>>>> infrastruktūra neatitinka dviratininkų poreikių! Atvykę policininkai >>>> >>>> O KM kažkaip tą pakeist? Yra nors menkas šansas, kad vykstanti KM >>>> turi nors kažkokią įtaką tam, jog KET ir miesto >>>> infrastruktūra imtų labiau atitikti dviratininkų poreikius? >>> >>> Taip, yra. Pvz. Kopenhagoje KM nebevyksta nuo kokių 1980-ųjų, kai >>> valdžia galų gale skyrė dėmesio ne tik automobilizmo, bet ir dviratizmo >>> skatinimui. Iki tol buvo daug didelių demonstracijų ir akcijų. Gali >>> pasiskaityti ir pažiūrėti čia, kad suprasti, jog ir ten ne viskas be >>> protestų pakito: >>> http://www.copenhagenize.com/2011/02/return-of-bicycle-for-citizen-cyclists.html >>> >>> >>> Savaime suprantama, kad šalia KM buvo ir kitais būdais bandoma atkreipti >>> valdžios dėmesį. >>> >> >