ar tikrai mazhos investicijos pakaks? Nes imam gedo prospekta - dviratininkai turi abiejose pusese atskirtus takus - spek kiek ju vazhineja takais, kiek vistiek shaligatviais zhmonems per galvas? "faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:iknibu$chu$1@trimpas.omnitel.net... > > "Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message > news:iknf70$6kh$1@trimpas.omnitel.net... >> pasivazhinet dvirachiu, ir max 10% kurie tikrai ji naudoja kaip >> pagrindine >> transporo priemone) - todel, zhinant, kad musu keliu infrastrukturoje yra >> DAUG problemu net pagrindinem transporto >> priemonem(automobiliams/autobusams/troleibusams), tiketis, kad valstybe >> visu >> pirma prades tvarkyti mazhumai piliechiu opias problemas yra kaip minimum >> naivu, o jei atvirai - savanaudishka... > > "valstybe" visu pirma yra pavieniai individai sprendziantys visus > lieciancius klausimus. > jei jie patys nevaziuoja dviraciu, tai nesamones ir daro. > ta puikiai parode dviratininku bendrijos surengta ekskursija kartu su tais > sprendzianciais: > patys eme minti gatve, o ne savo sugalvotais takais (valta linija ant > saligatvio). nes jie grazus ant popieriaus, bet realiai nepanaudojami. > http://kauno.diena.lt/naujienos/lietuva/dviraciu-takai-vilniuje-vargo-vakariene-293654 > > todel nekalbet, kad tipo cia kazkas protingai pasvarste ir protingai > nusprende neskirti dviraciu infrastrukturai nes bla bla ir bla bla. > nifiga, niekas ten nieko nesvarste, o paprasciausiai jiems nedaejo, kad > reikia, nes patys kai nesinaudoja, atrodo, jog va uzbrezem 20km liniju > mieste, ko jiem dar reikia. > > o argumentu del ko reik skirti lesu (ir tai butu labai labai maza dalis > nuo to, kiek dabar skiriama ausomobilinei infrastrukturai) yra labai daug: > visu pirma sumazes tose paciose gatvese automobiliu, antra mazeja > parkavimo problemu, trecia gyventoju sveikata pagereja, ketvirta, mazeja > tokiu, kurie valdo pavojinga daikta, kuris ne tik suzeidzia, bet ir uzmusa > zmones, penkta ir sesta ir taip toliau, pats supranti, nusbosta rasyt. > Kiekvienas is situ punktu sutaupo miesto pinigus, taip kad nereik sakyti, > jog kazkas cia kazka pagalvojo, ivertino. > ir kad mazai naudoja, tai todel, kad negali. pvz tenka su tokiais kalbet, > kurie noretu, bet iskart sustabdo save tokiais klausimais: o kaip > pravaziuosiu ten, o ten? o kur paliksiu, juk iskart pavogs ir t.t.