Tema: Re: Critical mass Brasil
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-03 10:24:22
ar tikrai mazhos investicijos pakaks? Nes imam gedo prospekta - 
dviratininkai turi abiejose pusese atskirtus takus - spek kiek ju vazhineja 
takais, kiek vistiek shaligatviais zhmonems per galvas?
"faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message 
news:iknibu$chu$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message 
> news:iknf70$6kh$1@trimpas.omnitel.net...
>> pasivazhinet dvirachiu, ir max 10% kurie tikrai ji naudoja kaip 
>> pagrindine
>> transporo priemone) - todel, zhinant, kad musu keliu infrastrukturoje yra
>> DAUG problemu net pagrindinem transporto
>> priemonem(automobiliams/autobusams/troleibusams), tiketis, kad valstybe 
>> visu
>> pirma prades tvarkyti mazhumai piliechiu opias problemas yra kaip minimum
>> naivu, o jei atvirai - savanaudishka...
>
> "valstybe" visu pirma yra pavieniai individai sprendziantys visus 
> lieciancius klausimus.
> jei jie patys nevaziuoja dviraciu, tai nesamones ir daro.
> ta puikiai parode dviratininku bendrijos surengta ekskursija kartu su tais 
> sprendzianciais:
> patys eme minti gatve, o ne savo sugalvotais takais (valta linija ant 
> saligatvio). nes jie grazus ant popieriaus, bet realiai nepanaudojami.
> http://kauno.diena.lt/naujienos/lietuva/dviraciu-takai-vilniuje-vargo-vakariene-293654
>
> todel nekalbet, kad tipo cia kazkas protingai pasvarste ir protingai 
> nusprende neskirti dviraciu infrastrukturai nes bla bla ir bla bla.
> nifiga, niekas ten nieko nesvarste, o paprasciausiai jiems nedaejo, kad 
> reikia, nes patys kai nesinaudoja, atrodo, jog va uzbrezem 20km liniju 
> mieste, ko jiem dar reikia.
>
> o argumentu del ko reik skirti lesu (ir tai butu labai labai maza dalis 
> nuo to, kiek dabar skiriama ausomobilinei infrastrukturai) yra labai daug:
> visu pirma sumazes tose paciose gatvese automobiliu, antra mazeja 
> parkavimo problemu, trecia gyventoju sveikata pagereja, ketvirta, mazeja 
> tokiu, kurie valdo pavojinga daikta, kuris ne tik suzeidzia, bet ir uzmusa 
> zmones, penkta ir sesta ir taip toliau, pats supranti, nusbosta rasyt.
> Kiekvienas is situ punktu sutaupo miesto pinigus, taip kad nereik sakyti, 
> jog kazkas cia kazka pagalvojo, ivertino.
> ir kad mazai naudoja, tai todel, kad negali. pvz tenka su tokiais kalbet, 
> kurie noretu, bet iskart sustabdo save tokiais klausimais: o kaip 
> pravaziuosiu ten, o ten? o kur paliksiu, juk iskart pavogs ir t.t.