na toks ispudis, kad saligatvi irengti tai perknisti visa kelia. Isvis nematau jokiu problemu saligatvio irengimui, kelio platinimui ar kokiai rekonstrukcijai jei jis grystas trinkelemis. Faktiskai kelio rekonstrukcija sudarytu tik darbo sanaudos ir pagrindo atstatymas (ar naujo irengimas) - pati "danga" (kuri sudaro nemaza dali savikainoje) islieka tinkama naudoti. Procedura galima kartoti n kartu. Su asfaltu, drozlem ir pan to nepadarysi, o pagrindo atstatymas tas pats. Realiai trinkeles idealus variantas kai taupai (ar nusimato dar kokie darbai) nes trinkeles gali sumesti ant +-esamo pagrindo, jei po keliu metu visdelto atsirastu duobiu, kurios jau badytu akis tai labai nesunku ta pataisyti - ziurek gal praturtesite (o jei ne - tai tokius darbus pilnai galima atlikti savo jegomis, nes reikalinga technika - vibroplokste, kastuvas, lenta ir rankos). T:) "Doncius" <doncius@nera.lt> wrote in message news:jq7o81$ut9$1@trimpas.omnitel.net... > Na ten juk toks mazas judejimas, kad tikrai nebus beda ir be saligatviu. > Svarbiausia uzduotis, kad nedulketu. > > "KEdas" parašė naujienų news:jq7nor$u6o$1@trimpas.omnitel.net... > > Terpentinas rašė: >> Kai vėliau darysite šaligatvius suknisite kelią > > Jei šaligatvis bus toliau nuo kelio, t.y. tarpe bus veja – nieko > nesuknis. Bėda, kad šaligatvių vėliau gali ir visai nebedaryti, nes „ir > taip praeiti galima“. >