Man kaip tik atrodo, kad tranzitinės magistralės turi būt geriausiai prižiūrimos, apskritai visi kamščiai turi būt įvažiavimuose į pagrindines gatves/kelius. Su geležiniu vilku blogai pas mus, realiai idealiu atveju jame neturėtų būt nei vieno šviesoforo. Vilnius-kaunas viadukai labai pagerino situaciją. Vien ką reiškia, kad per Grigiškes 100 kmh mint galima. Palygink, kiek automobilių pravažiuoja Vilnius-Kaunas (labiausiai apkrautas Lietuvos kelias) ir kiek gyvena toj tavo Garliavoj ir už Pilaitės? Apskritai, Vilnius perdaug išsiplėtęs, infrastruktūra brangsta dėl to. Reik tankint, o ne plėstis. > Kiek pastaraisiais metais sukiso i Vilnius-Kaunas rekonstrukcija? Ar > reikejo? O juk galejo Pradeti tiesti nuo Vilniaus nauja atkarpa uz > Pilaites ir butu jau arti Kernaves. > Taip pat ir su siaurine atkarpa Kaune. Uz tuos pacius pinigus?? galima > daryti nauja apvaziavima pro Garliava. > Va jums ir 2 pavyzdziai kaip nedaroma infrastruktura, nes smegenu nera > visa tai suorganizuoti. Stalinio laikais butu isakymas, o jo nevykdacius > "troikes" butu pasiuntusios pasisemti praktikos su kastuvu.