Mano kaimynas priešais sumanė įsirengti tinklio aikštelę su dirbtine danga, darbus atliko bobcatas 4T. Bobcatas važinėjo per trinkeles grįstą kelią nutiestą prieš 6metus. Rezultate ant trinkelėmis grįsto kelio provėžos apie 5-10cm. Žmonės žinoma tą kelią pataisys, bet iki kito karto. Būtų žmogus vieną kartą padaręs normalų pagrindą nereikėtų perdarinėti. "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message news:jq7rnh$48s$1@trimpas.omnitel.net... > Ai, darykite jus kaip norite, bet pagrindo paruosimas yra lygiai toks pat > svarbus kaip ir bet kuriai kitai dangai, net ir tam paciam zvyrkeliui. Tik > vienas nuansas, jei pagrindas pasirodo nepakankamas - zvyrkeli gali > pataisyti papildamas zvyro, trinkeles gali pataisyti jas nuimdamas ir > papildamas zvyro (salyginai) ir sudedamas jas atgal, tuo tarpu asfalto > danga turesi nuardyti lauk (o tai turetu kainuoti daugiau nei nurinkti > trinkeles) ir vel kloti is pradziu. Jei zmones neturi pinigu pasidaryti > dabar stiliumi "kad butu galima ir atomini reaktoriu pravezti sia gatvele" > tai trinkeles geriausia iseitis. Judejimas minimalus, pagrinde lengvasis > auto, jei kelias jau yra tiketina, kad +- pagrindas yra. Tereikes ji tik > minimaliai paruosti ir sudeti trinkeles. > Beje, kokia gi sunkiaja technika naudosite saligatviu dejimui? Mano kukliu > supratimu bobcato per akis :) > > T:) > > "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message > news:jq7qrf$360$1@trimpas.omnitel.net... >> Nesutikčiau, kad keliui brangiausia yra trinkelės, labai brangus yra >> tinkamas pagrindo paruošimas, grunto iškasimas/išvežimas pagrindo >> nuolydžių >> suformavimas, jei nebus sankasos, drenažo paklojimas, skaldos sluoksnių >> paruošimas, tankinimas. Jei viso šito nebus tinkamai padaryta ir suklotos >> trinkelės, tai darant šaligatvius sunki technika tas trinkeles išvažinės. >> Labai svarbu ir tai, kad po to kiek betaisytum ant tokio pagrindo >> trinkeles >> jos vistiek smums. Čia juk ne namo sodo keliukas, tai bendro naudojimo >> kelias. >> >> >> >> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message >> news:jq7oul$vt6$1@trimpas.omnitel.net... >>> na toks ispudis, kad saligatvi irengti tai perknisti visa kelia. >>> Isvis nematau jokiu problemu saligatvio irengimui, kelio platinimui ar >>> kokiai rekonstrukcijai jei jis grystas trinkelemis. Faktiskai kelio >>> rekonstrukcija sudarytu tik darbo sanaudos ir pagrindo atstatymas (ar >>> naujo irengimas) - pati "danga" (kuri sudaro nemaza dali savikainoje) >>> islieka tinkama naudoti. Procedura galima kartoti n kartu. Su asfaltu, >>> drozlem ir pan to nepadarysi, o pagrindo atstatymas tas pats. Realiai >>> trinkeles idealus variantas kai taupai (ar nusimato dar kokie darbai) >>> nes >>> trinkeles gali sumesti ant +-esamo pagrindo, jei po keliu metu visdelto >>> atsirastu duobiu, kurios jau badytu akis tai labai nesunku ta >>> pataisyti - >>> ziurek gal praturtesite (o jei ne - tai tokius darbus pilnai galima >>> atlikti savo jegomis, nes reikalinga technika - vibroplokste, kastuvas, >>> lenta ir rankos). >>> >>> T:) >>> >>> "Doncius" <doncius@nera.lt> wrote in message >>> news:jq7o81$ut9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Na ten juk toks mazas judejimas, kad tikrai nebus beda ir be >>>> saligatviu. >>>> Svarbiausia uzduotis, kad nedulketu. >>>> >>>> "KEdas" parašė naujienų news:jq7nor$u6o$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Terpentinas rašė: >>>>> Kai vėliau darysite šaligatvius suknisite kelią >>>> >>>> Jei šaligatvis bus toliau nuo kelio, t.y. tarpe bus veja – nieko >>>> nesuknis. Bėda, kad šaligatvių vėliau gali ir visai nebedaryti, nes „ir >>>> taip praeiti galima“. >>>> >>