Tema: Re: Kelio asfaltavimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-05-31 16:47:50
Mano kaimynas priešais sumanė įsirengti tinklio aikštelę su dirbtine danga, 
darbus atliko bobcatas 4T. Bobcatas važinėjo per trinkeles grįstą kelią 
nutiestą prieš 6metus. Rezultate ant trinkelėmis grįsto kelio provėžos apie 
5-10cm.  Žmonės žinoma tą kelią pataisys, bet iki kito karto. Būtų žmogus 
vieną kartą padaręs normalų pagrindą nereikėtų perdarinėti.



"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message 
news:jq7rnh$48s$1@trimpas.omnitel.net...
> Ai, darykite jus kaip norite, bet pagrindo paruosimas yra lygiai toks pat 
> svarbus kaip ir bet kuriai kitai dangai, net ir tam paciam zvyrkeliui. Tik 
> vienas nuansas, jei pagrindas pasirodo nepakankamas -  zvyrkeli gali 
> pataisyti papildamas zvyro, trinkeles gali pataisyti jas nuimdamas ir 
> papildamas zvyro (salyginai) ir sudedamas jas atgal, tuo tarpu asfalto 
> danga turesi nuardyti lauk (o tai turetu kainuoti daugiau nei nurinkti 
> trinkeles) ir vel kloti is pradziu. Jei zmones neturi pinigu pasidaryti 
> dabar stiliumi "kad butu galima ir atomini reaktoriu pravezti sia gatvele" 
> tai trinkeles geriausia iseitis. Judejimas minimalus, pagrinde lengvasis 
> auto, jei kelias jau yra tiketina, kad +- pagrindas yra. Tereikes ji tik 
> minimaliai paruosti ir sudeti trinkeles.
> Beje, kokia gi sunkiaja technika naudosite saligatviu dejimui? Mano kukliu 
> supratimu bobcato per akis :)
>
> T:)
>
> "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message 
> news:jq7qrf$360$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nesutikčiau, kad keliui brangiausia yra trinkelės, labai brangus yra
>> tinkamas pagrindo paruošimas, grunto iškasimas/išvežimas pagrindo 
>> nuolydžių
>> suformavimas, jei nebus sankasos, drenažo paklojimas, skaldos sluoksnių
>> paruošimas, tankinimas. Jei viso šito nebus tinkamai padaryta ir suklotos
>> trinkelės, tai darant šaligatvius sunki technika tas trinkeles išvažinės.
>> Labai svarbu ir tai, kad po to kiek betaisytum ant tokio pagrindo 
>> trinkeles
>> jos vistiek smums. Čia juk ne namo sodo keliukas, tai bendro naudojimo
>> kelias.
>>
>>
>>
>> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
>> news:jq7oul$vt6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> na toks ispudis, kad saligatvi irengti tai perknisti visa kelia.
>>> Isvis nematau jokiu problemu saligatvio irengimui, kelio platinimui ar
>>> kokiai rekonstrukcijai jei jis grystas trinkelemis. Faktiskai kelio
>>> rekonstrukcija sudarytu tik darbo sanaudos ir pagrindo atstatymas (ar
>>> naujo irengimas) - pati "danga" (kuri sudaro nemaza dali savikainoje)
>>> islieka tinkama naudoti. Procedura galima kartoti n kartu. Su asfaltu,
>>> drozlem ir pan to nepadarysi, o pagrindo atstatymas tas pats. Realiai
>>> trinkeles idealus variantas kai taupai (ar nusimato dar kokie darbai) 
>>> nes
>>> trinkeles gali sumesti ant +-esamo pagrindo, jei po keliu metu visdelto
>>> atsirastu duobiu, kurios jau badytu akis tai labai nesunku ta 
>>> pataisyti -
>>> ziurek gal praturtesite (o jei ne - tai tokius darbus pilnai galima
>>> atlikti savo jegomis, nes reikalinga technika - vibroplokste, kastuvas,
>>> lenta ir rankos).
>>>
>>> T:)
>>>
>>> "Doncius" <doncius@nera.lt> wrote in message
>>> news:jq7o81$ut9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Na ten juk toks mazas judejimas, kad tikrai nebus beda ir be 
>>>> saligatviu.
>>>> Svarbiausia uzduotis, kad nedulketu.
>>>>
>>>> "KEdas"  parašė naujienų news:jq7nor$u6o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Terpentinas rašė:
>>>>> Kai vėliau darysite šaligatvius suknisite kelią
>>>>
>>>> Jei šaligatvis bus toliau nuo kelio, t.y. tarpe bus veja – nieko
>>>> nesuknis. Bėda, kad šaligatvių vėliau gali ir visai nebedaryti, nes „ir
>>>> taip praeiti galima“.
>>>>
>>