Tema: Re: Kelio asfaltavimas
Autorius: T:\)
Data: 2012-05-31 16:58:07
tai sudas o ne kelias ten buvo jei nuo 4 t bobkato 5-10 cm provezos atsirado. galiu tik isivaizduoti kokios provezos butu atsirade jei ne trinkeles - speju bobkatas butu ant dugno atsisedes. Bet kuriuo atveju - jei ten butu buves asfaltas provezos buto tos pacios, o ju taisymas zymiai brangesnis. 

T:)

"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message news:jq7sq6$5qf$1@trimpas.omnitel.net...
> Mano kaimynas priešais sumanė įsirengti tinklio aikštelę su dirbtine danga, 
> darbus atliko bobcatas 4T. Bobcatas važinėjo per trinkeles grįstą kelią 
> nutiestą prieš 6metus. Rezultate ant trinkelėmis grįsto kelio provėžos apie 
> 5-10cm.  Žmonės žinoma tą kelią pataisys, bet iki kito karto. Būtų žmogus 
> vieną kartą padaręs normalų pagrindą nereikėtų perdarinėti.
> 
> 
> 
> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message 
> news:jq7rnh$48s$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ai, darykite jus kaip norite, bet pagrindo paruosimas yra lygiai toks pat 
>> svarbus kaip ir bet kuriai kitai dangai, net ir tam paciam zvyrkeliui. Tik 
>> vienas nuansas, jei pagrindas pasirodo nepakankamas -  zvyrkeli gali 
>> pataisyti papildamas zvyro, trinkeles gali pataisyti jas nuimdamas ir 
>> papildamas zvyro (salyginai) ir sudedamas jas atgal, tuo tarpu asfalto 
>> danga turesi nuardyti lauk (o tai turetu kainuoti daugiau nei nurinkti 
>> trinkeles) ir vel kloti is pradziu. Jei zmones neturi pinigu pasidaryti 
>> dabar stiliumi "kad butu galima ir atomini reaktoriu pravezti sia gatvele" 
>> tai trinkeles geriausia iseitis. Judejimas minimalus, pagrinde lengvasis 
>> auto, jei kelias jau yra tiketina, kad +- pagrindas yra. Tereikes ji tik 
>> minimaliai paruosti ir sudeti trinkeles.
>> Beje, kokia gi sunkiaja technika naudosite saligatviu dejimui? Mano kukliu 
>> supratimu bobcato per akis :)
>>
>> T:)
>>
>> "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message 
>> news:jq7qrf$360$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nesutikčiau, kad keliui brangiausia yra trinkelės, labai brangus yra
>>> tinkamas pagrindo paruošimas, grunto iškasimas/išvežimas pagrindo 
>>> nuolydžių
>>> suformavimas, jei nebus sankasos, drenažo paklojimas, skaldos sluoksnių
>>> paruošimas, tankinimas. Jei viso šito nebus tinkamai padaryta ir suklotos
>>> trinkelės, tai darant šaligatvius sunki technika tas trinkeles išvažinės.
>>> Labai svarbu ir tai, kad po to kiek betaisytum ant tokio pagrindo 
>>> trinkeles
>>> jos vistiek smums. Čia juk ne namo sodo keliukas, tai bendro naudojimo
>>> kelias.
>>>
>>>
>>>
>>> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
>>> news:jq7oul$vt6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> na toks ispudis, kad saligatvi irengti tai perknisti visa kelia.
>>>> Isvis nematau jokiu problemu saligatvio irengimui, kelio platinimui ar
>>>> kokiai rekonstrukcijai jei jis grystas trinkelemis. Faktiskai kelio
>>>> rekonstrukcija sudarytu tik darbo sanaudos ir pagrindo atstatymas (ar
>>>> naujo irengimas) - pati "danga" (kuri sudaro nemaza dali savikainoje)
>>>> islieka tinkama naudoti. Procedura galima kartoti n kartu. Su asfaltu,
>>>> drozlem ir pan to nepadarysi, o pagrindo atstatymas tas pats. Realiai
>>>> trinkeles idealus variantas kai taupai (ar nusimato dar kokie darbai) 
>>>> nes
>>>> trinkeles gali sumesti ant +-esamo pagrindo, jei po keliu metu visdelto
>>>> atsirastu duobiu, kurios jau badytu akis tai labai nesunku ta 
>>>> pataisyti -
>>>> ziurek gal praturtesite (o jei ne - tai tokius darbus pilnai galima
>>>> atlikti savo jegomis, nes reikalinga technika - vibroplokste, kastuvas,
>>>> lenta ir rankos).
>>>>
>>>> T:)
>>>>
>>>> "Doncius" <doncius@nera.lt> wrote in message
>>>> news:jq7o81$ut9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Na ten juk toks mazas judejimas, kad tikrai nebus beda ir be 
>>>>> saligatviu.
>>>>> Svarbiausia uzduotis, kad nedulketu.
>>>>>
>>>>> "KEdas"  parašė naujienų news:jq7nor$u6o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> Terpentinas rašė:
>>>>>> Kai vėliau darysite šaligatvius suknisite kelią
>>>>>
>>>>> Jei šaligatvis bus toliau nuo kelio, t.y. tarpe bus veja – nieko
>>>>> nesuknis. Bėda, kad šaligatvių vėliau gali ir visai nebedaryti, nes „ir
>>>>> taip praeiti galima“.
>>>>>
>>> 
>