tai sudas o ne kelias ten buvo jei nuo 4 t bobkato 5-10 cm provezos atsirado. galiu tik isivaizduoti kokios provezos butu atsirade jei ne trinkeles - speju bobkatas butu ant dugno atsisedes. Bet kuriuo atveju - jei ten butu buves asfaltas provezos buto tos pacios, o ju taisymas zymiai brangesnis. T:) "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message news:jq7sq6$5qf$1@trimpas.omnitel.net... > Mano kaimynas priešais sumanė įsirengti tinklio aikštelę su dirbtine danga, > darbus atliko bobcatas 4T. Bobcatas važinėjo per trinkeles grįstą kelią > nutiestą prieš 6metus. Rezultate ant trinkelėmis grįsto kelio provėžos apie > 5-10cm. Žmonės žinoma tą kelią pataisys, bet iki kito karto. Būtų žmogus > vieną kartą padaręs normalų pagrindą nereikėtų perdarinėti. > > > > "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message > news:jq7rnh$48s$1@trimpas.omnitel.net... >> Ai, darykite jus kaip norite, bet pagrindo paruosimas yra lygiai toks pat >> svarbus kaip ir bet kuriai kitai dangai, net ir tam paciam zvyrkeliui. Tik >> vienas nuansas, jei pagrindas pasirodo nepakankamas - zvyrkeli gali >> pataisyti papildamas zvyro, trinkeles gali pataisyti jas nuimdamas ir >> papildamas zvyro (salyginai) ir sudedamas jas atgal, tuo tarpu asfalto >> danga turesi nuardyti lauk (o tai turetu kainuoti daugiau nei nurinkti >> trinkeles) ir vel kloti is pradziu. Jei zmones neturi pinigu pasidaryti >> dabar stiliumi "kad butu galima ir atomini reaktoriu pravezti sia gatvele" >> tai trinkeles geriausia iseitis. Judejimas minimalus, pagrinde lengvasis >> auto, jei kelias jau yra tiketina, kad +- pagrindas yra. Tereikes ji tik >> minimaliai paruosti ir sudeti trinkeles. >> Beje, kokia gi sunkiaja technika naudosite saligatviu dejimui? Mano kukliu >> supratimu bobcato per akis :) >> >> T:) >> >> "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message >> news:jq7qrf$360$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nesutikčiau, kad keliui brangiausia yra trinkelės, labai brangus yra >>> tinkamas pagrindo paruošimas, grunto iškasimas/išvežimas pagrindo >>> nuolydžių >>> suformavimas, jei nebus sankasos, drenažo paklojimas, skaldos sluoksnių >>> paruošimas, tankinimas. Jei viso šito nebus tinkamai padaryta ir suklotos >>> trinkelės, tai darant šaligatvius sunki technika tas trinkeles išvažinės. >>> Labai svarbu ir tai, kad po to kiek betaisytum ant tokio pagrindo >>> trinkeles >>> jos vistiek smums. Čia juk ne namo sodo keliukas, tai bendro naudojimo >>> kelias. >>> >>> >>> >>> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message >>> news:jq7oul$vt6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> na toks ispudis, kad saligatvi irengti tai perknisti visa kelia. >>>> Isvis nematau jokiu problemu saligatvio irengimui, kelio platinimui ar >>>> kokiai rekonstrukcijai jei jis grystas trinkelemis. Faktiskai kelio >>>> rekonstrukcija sudarytu tik darbo sanaudos ir pagrindo atstatymas (ar >>>> naujo irengimas) - pati "danga" (kuri sudaro nemaza dali savikainoje) >>>> islieka tinkama naudoti. Procedura galima kartoti n kartu. Su asfaltu, >>>> drozlem ir pan to nepadarysi, o pagrindo atstatymas tas pats. Realiai >>>> trinkeles idealus variantas kai taupai (ar nusimato dar kokie darbai) >>>> nes >>>> trinkeles gali sumesti ant +-esamo pagrindo, jei po keliu metu visdelto >>>> atsirastu duobiu, kurios jau badytu akis tai labai nesunku ta >>>> pataisyti - >>>> ziurek gal praturtesite (o jei ne - tai tokius darbus pilnai galima >>>> atlikti savo jegomis, nes reikalinga technika - vibroplokste, kastuvas, >>>> lenta ir rankos). >>>> >>>> T:) >>>> >>>> "Doncius" <doncius@nera.lt> wrote in message >>>> news:jq7o81$ut9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Na ten juk toks mazas judejimas, kad tikrai nebus beda ir be >>>>> saligatviu. >>>>> Svarbiausia uzduotis, kad nedulketu. >>>>> >>>>> "KEdas" parašė naujienų news:jq7nor$u6o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Terpentinas rašė: >>>>>> Kai vėliau darysite šaligatvius suknisite kelią >>>>> >>>>> Jei šaligatvis bus toliau nuo kelio, t.y. tarpe bus veja – nieko >>>>> nesuknis. Bėda, kad šaligatvių vėliau gali ir visai nebedaryti, nes „ir >>>>> taip praeiti galima“. >>>>> >>> >