Ai, darykite jus kaip norite, bet pagrindo paruosimas yra lygiai toks pat svarbus kaip ir bet kuriai kitai dangai, net ir tam paciam zvyrkeliui. Tik vienas nuansas, jei pagrindas pasirodo nepakankamas - zvyrkeli gali pataisyti papildamas zvyro, trinkeles gali pataisyti jas nuimdamas ir papildamas zvyro (salyginai) ir sudedamas jas atgal, tuo tarpu asfalto danga turesi nuardyti lauk (o tai turetu kainuoti daugiau nei nurinkti trinkeles) ir vel kloti is pradziu. Jei zmones neturi pinigu pasidaryti dabar stiliumi "kad butu galima ir atomini reaktoriu pravezti sia gatvele" tai trinkeles geriausia iseitis. Judejimas minimalus, pagrinde lengvasis auto, jei kelias jau yra tiketina, kad +- pagrindas yra. Tereikes ji tik minimaliai paruosti ir sudeti trinkeles. Beje, kokia gi sunkiaja technika naudosite saligatviu dejimui? Mano kukliu supratimu bobcato per akis :) T:) "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message news:jq7qrf$360$1@trimpas.omnitel.net... > Nesutikčiau, kad keliui brangiausia yra trinkelės, labai brangus yra > tinkamas pagrindo paruošimas, grunto iškasimas/išvežimas pagrindo nuolydžių > suformavimas, jei nebus sankasos, drenažo paklojimas, skaldos sluoksnių > paruošimas, tankinimas. Jei viso šito nebus tinkamai padaryta ir suklotos > trinkelės, tai darant šaligatvius sunki technika tas trinkeles išvažinės. > Labai svarbu ir tai, kad po to kiek betaisytum ant tokio pagrindo trinkeles > jos vistiek smums. Čia juk ne namo sodo keliukas, tai bendro naudojimo > kelias. > > > > "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message > news:jq7oul$vt6$1@trimpas.omnitel.net... >> na toks ispudis, kad saligatvi irengti tai perknisti visa kelia. >> Isvis nematau jokiu problemu saligatvio irengimui, kelio platinimui ar >> kokiai rekonstrukcijai jei jis grystas trinkelemis. Faktiskai kelio >> rekonstrukcija sudarytu tik darbo sanaudos ir pagrindo atstatymas (ar >> naujo irengimas) - pati "danga" (kuri sudaro nemaza dali savikainoje) >> islieka tinkama naudoti. Procedura galima kartoti n kartu. Su asfaltu, >> drozlem ir pan to nepadarysi, o pagrindo atstatymas tas pats. Realiai >> trinkeles idealus variantas kai taupai (ar nusimato dar kokie darbai) nes >> trinkeles gali sumesti ant +-esamo pagrindo, jei po keliu metu visdelto >> atsirastu duobiu, kurios jau badytu akis tai labai nesunku ta pataisyti - >> ziurek gal praturtesite (o jei ne - tai tokius darbus pilnai galima >> atlikti savo jegomis, nes reikalinga technika - vibroplokste, kastuvas, >> lenta ir rankos). >> >> T:) >> >> "Doncius" <doncius@nera.lt> wrote in message >> news:jq7o81$ut9$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na ten juk toks mazas judejimas, kad tikrai nebus beda ir be saligatviu. >>> Svarbiausia uzduotis, kad nedulketu. >>> >>> "KEdas" parašė naujienų news:jq7nor$u6o$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Terpentinas rašė: >>>> Kai vėliau darysite šaligatvius suknisite kelią >>> >>> Jei šaligatvis bus toliau nuo kelio, t.y. tarpe bus veja – nieko >>> nesuknis. Bėda, kad šaligatvių vėliau gali ir visai nebedaryti, nes „ir >>> taip praeiti galima“. >>> >