Tai palygink Stalino tvarką su bet kurios ne stalininės šalies ir pamatysi kur tokia stalino tvarka privedė. Toli eiti nereikia, palygink LT smiltynės pusę su RF smiltynės puse. Ir nereikia čia verkšlenti, ne taip jau blogai ir gyvename. "Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message news:jq9h49$du7$1@trimpas.omnitel.net... >>> jo bet mums tai nelabai aktualu :) Nes siaip jau priemesciuose gyvena >>> palyginiti nedaug, kiek yra gyvenanciu daugiabuciuose. >> >> Pabandyk paskaičiuoti kiek daugiabučių gyventojų galėtų naudotis ta >> pačia 400 metrų gatvele ir po kiek jiems reikėtų susimesti. >> Dabar juk savivaldybės deklaruoja, kad padės susitvarkyti privažiavimo >> kelius, tačiau pinigai ant medžių neauga. >> > Kiek pastaraisiais metais sukiso i Vilnius-Kaunas rekonstrukcija? Ar > reikejo? O juk galejo Pradeti tiesti nuo Vilniaus nauja atkarpa uz > Pilaites ir butu jau arti Kernaves. > Taip pat ir su siaurine atkarpa Kaune. Uz tuos pacius pinigus?? galima > daryti nauja apvaziavima pro Garliava. > Va jums ir 2 pavyzdziai kaip nedaroma infrastruktura, nes smegenu nera > visa tai suorganizuoti. Stalinio laikais butu isakymas, o jo nevykdacius > "troikes" butu pasiuntusios pasisemti praktikos su kastuvu. > >>> O kamsciai (kurie tipo yra esmine beda) nuo to Vilniu ne mazau >>> kamuoja. >> >> Kamščius kuria ne daugiabučių gyventojai, nes jie GALI ir viešuoju >> transportu ar dviračiais naudotis. Priemiestinių sodų gyventojams VT yra >> dotuojamas ir nepatogus, dviračiu važiuoti per toli. O dirba jie mieste. >> >>> Aisku sutinku chaotiskas pletra yra negerai, bet kad tokie priemesciu >>> kvartaleliai kainuoja miestui/valstybei daugiau... na nesutinku. >>> Daugumoje ju infrastruktura tavrko patys gyventojai, arba bent jau >>> prisideda prie jos. >> >> Pažiūrėk į Tarandę ir suprasi kaip gyventojams sekasi patiems tvarkytis. >> Graudu. >> >>> Ir klausimas kas pigiau ar vietiniai >>> vandens/nuoteku sprendimai ar jei yra galimybe magistraline trasa per >>> laukus, palyginus su trasos pravedimu-pakeitimu paciam mieste. >> >> Žinoma, kad trasos pakeitimas mieste yra pigesnis. Klausimas yra ne >> kaina už metrą, o keliese turi susimesti tam metrui nutiesti, t.y. VISO >> objekto kaina 1 gyventojui. > > > Sakai pigesnis? Tu pasiaiskink kiek kainnuoja dabar tiesiamo Kirtimu > apvaziavimo inzineriniu tinklu perklojimas. Kaina dideja ne du kartus, o > DAUG kartu ir kelis metus uztrunka vien tik paruosiamieji darbai.