Jeigu tikrai nunešęs išreiškei pageidavimą atsiimti pinigus, tai ir eini atsiimti pinigus. Apie tai, ką pardavėjas arba juolabiau servisas mano apie pirkėjo teises, net neverta diskutuoti. 6.334 straipsnis. Netinkamos kokybės daiktą nusipirkusio pirkėjo teisės 1. Jeigu parduotas daiktas neatitinka kokybės reikalavimų ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jo trūkumų, tai nusipirkęs netinkamos kokybės daiktą pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu pareikalauti: 1) kad daiktas, sutartyje apibūdintas pagal rūšį, būtų pakeistas tinkamos kokybės daiktu, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl pirkėjo kaltės; 2) kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina; 3) kad pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų daikto trūkumus arba atlygintų pirkėjo išlaidas jiems ištaisyti, jei trūkumus įmanoma pašalinti; 4) grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti sutarties, kai netinkamos kokybės daikto pardavimas yra esminis sutarties pažeidimas. "Donatas" parašė naujienų news:neo14s$moq$1@trimpas.omnitel.net... Sveiki, ne visai i tema, bet tikrai yra susidurusiu ir ne karta diskutuota, bet nepamenu kaip daroma. Esme yra elekroninis daiktas (konkreciai telefonas) pirktas is Topo, sugedo po menesio (negirdimas pasnekovas). Nunestas pardavejui, prie garantinio lapo + iskart parasytas prasymas, kad "nustacius gedima prasoma grazinti pinigus". Pardavejas issiuncia i servisa, po ~savaites paklausus kaip ten reikalai- atsakymas "servisas remontuoja". Tai cia mano prasymas sugedes ar "4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus." DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖSE neaktyvi opcija ? Pardavejas (ar tai servisas) aiskina , kad ne as sprendziu taisyti ar keisti. Dabar gausiu saukima atsiimti pataisyta. Tai nuejes kaip tureciau teisingai pasielgti nes daiGtas bus sutaisytas ir supakuotas atiduoti. Tiesa internete http://www.vvtat.lt/ puslapyje jokiu konsultaciju telefonu kaip anksciau inspekcija.lt nebeduoda, ar jos uzslaptintos eiliniams ? Donatas