Niekas neprase, kad kasininke - vadybininkas iskart atiduotu pinigus, net nebuvau garantaves , kad ne del mano kaltes sugedo (maza kas). Tiesiog civilizuotai atidaviau i garantinio remonta su visais dokumentais, bet prasyme parasiau, kad jei pasitvirtins gedimas, netaisyti, o grazinti pinigus. Po savaites suzinau , kad visgi taiso... Jei negalima pasinaudoti taisykliu 4.5 punktu del mazareiksmiu ar nemazareiksmiu gedimu , tai kada juo GALIMA pasnaudoti ir kur (kas) tai numato. Kol kas susiduriau su pardavejo ir serviso isvedziojimais ir vidinemis menamomis taisyklemis pvz.: "keiciamas tik jei sugenda per 14 dienu", "kas butu jei visiems grazintumem pinigus - gi bankrotas", "laikomes vidiniu taisykliu" ir dar kazkokiu kitokiu keistesniu paaiskinimu. Jei esu neteisus OK , tiks ir sutaisytas telefonas, bet kas tai reglamentuoja ir nustato? Siuo atveju telefonas atvaziuos pataisytas ir bus man bandoma atiduoti , nors prasyme labai aiskiai parasiau ko pageidauju. Klausimas ka tureciau daryti ? Neimti, rasyti dar viena prasyma, kad skaiytu pirma prasyma, iskart nepaemus remonuoto daikto (nes paemes kaip ir sutiksiu su ju salyga) kreiptis rastu i vartotoju teises , ....? -- Donatas 2016.04.14 16:15, B rašė: > Autorius mano jog kasininke turi patiketi jo zodziais jog sis pasnekovo > negirdi ir be garantinio atmojuot pinigelius. > > On 4/14/2016 4:15 PM, budulis vulgaris wrote: >> 2016-04-14 16:13, B rašė: >>> Iseitu kad panesioji savaite nusprendi kad nepatiko ar daugiau euru >>> atsiranda, praduri su adata mikrafa ir nesi astsiimt pinigu? >>> >>> Kazi kaip kasininkei nustatyt ar tavo telefonas nebuvo gerokai skendes >>> ar panasiai ? >> >> Servisas nustato gedimas garantinis ar ne ir praneša pardavėjui. >> >