Tokiu atveju servisas tai nustates is vis mane pasiustu toli be remonto (bent nemokamo) ir be pinigu. Jei taiso vadinasi - garantinis, jei garantinis, pagal istatyma turiu teise rinktis (bent taip iki siol maniau...). Siaip ausine nera negyva, jauciasi kazkokie tylus triuksmai, todel laido ar kontakto problema atkrenta. O jei jau elektronikos gedimas ir ten ims perlituoti detales, tai ne toks jau ir mazareiksmis gedimas, nes taip galima "taisyti" visa telefona... -- Donatas 2016.04.14 16:18, gintaras rašė: > su adata praduri mikrafa arba ausine :) > > > "B" <1@1.com> wrote in message news:neo52c$ple$1@trimpas.omnitel.net... >> Iseitu kad panesioji savaite nusprendi kad nepatiko ar daugiau euru >> atsiranda, praduri su adata mikrafa ir nesi astsiimt pinigu? >> >> Kazi kaip kasininkei nustatyt ar tavo telefonas nebuvo gerokai skendes ar >> panasiai ? >> >> >> >> On 4/14/2016 3:06 PM, Donatas wrote: >>> Sveiki, >>> >>> ne visai i tema, bet tikrai yra susidurusiu ir ne karta diskutuota, bet >>> nepamenu kaip daroma. >>> >>> Esme yra elekroninis daiktas (konkreciai telefonas) pirktas is Topo, >>> sugedo po menesio (negirdimas pasnekovas). >>> >>> Nunestas pardavejui, prie garantinio lapo + iskart parasytas prasymas, >>> kad "nustacius gedima prasoma grazinti pinigus". Pardavejas issiuncia i >>> servisa, po ~savaites paklausus kaip ten reikalai- atsakymas "servisas >>> remontuoja". >>> Tai cia mano prasymas sugedes ar "4.5. vienašališkai nutraukti >>> pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus >>> pinigus." DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖSE neaktyvi opcija ? >>> >>> Pardavejas (ar tai servisas) aiskina , kad ne as sprendziu taisyti ar >>> keisti. Dabar gausiu saukima atsiimti pataisyta. Tai nuejes kaip >>> tureciau teisingai pasielgti nes daiGtas bus sutaisytas ir supakuotas >>> atiduoti. >>> >>> Tiesa internete http://www.vvtat.lt/ puslapyje jokiu konsultaciju >>> telefonu kaip anksciau inspekcija.lt nebeduoda, ar jos uzslaptintos >>> eiliniams ? >>> >>> Donatas >> > > >