Tema: Re: Elektroniniu prekiu grazinimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-04-14 16:15:18
1. Mazareiksmiskumas netiesiogiai susijes su funkcionalumu. Netinkamai
pritvirtintas automobilio klemas ant akumo bus mazareiksmis gedimas, nors
autmobilis nevaziuos.
Bet
2. Pardavejas esant prasymui grazint pinigus negali nemotyvuotai deti bybio
ant kliento pageidavimo ir remontuoti be jo sutikimo.
"Glebas" wrote in message news:neo4uv$ph6$1@trimpas.omnitel.net...
Tada gal skaitome ką rašo autorius ir nagrinėjame tik konkrečią situacija, o
ne apskritai teoriją:
"Esme yra elekroninis daiktas (konkreciai telefonas) pirktas is Topo, sugedo
po menesio (negirdimas pasnekovas)."
Kadangi aplinkybių nežinau, tai spėju, jog įrenginys buvo skirtas kažkokiems
pokalbiams.
"Negirdimas pašnekovas" - nėra mažareikšmis gedimas.
O pardavėjai, kiek teko susidurti, 90% atvejų purkštauja ir nenori grąžinti
pinigų.
"gintaras" parašė naujienų news:neo3vj$oro$1@trimpas.omnitel.net...
Ne visai teip,
Jei gedimas mazareiksmis, pardavejas gali taisyti.