Donatas <ddonatas@freemail.lt> Wrote in message: > Niekas neprase, kad kasininke - vadybininkas iskart atiduotu pinigus, > net nebuvau garantaves , kad ne del mano kaltes sugedo (maza kas). > Tiesiog civilizuotai atidaviau i garantinio remonta su visais > dokumentais, bet prasyme parasiau, kad jei pasitvirtins gedimas, > netaisyti, o grazinti pinigus. Po savaites suzinau , kad visgi taiso... Siuo atveju visai nesvarbu ka daro pardavejas su tuo daiktu. Jis jau ne tavo, ka jie nori, ta ir daro. > Jei negalima pasinaudoti taisykliu 4.5 punktu del mazareiksmiu ar > nemazareiksmiu gedimu , tai kada juo GALIMA pasnaudoti ir kur (kas) tai > numato. Kol kas susiduriau su pardavejo ir serviso isvedziojimais ir > vidinemis menamomis taisyklemis pvz.: "keiciamas tik jei sugenda per 14 > dienu", "kas butu jei visiems grazintumem pinigus - gi bankrotas", > "laikomes vidiniu taisykliu" ir dar kazkokiu kitokiu keistesniu > paaiskinimu. Jei esu neteisus OK , tiks ir sutaisytas telefonas, bet kas > tai reglamentuoja ir nustato? Civilinis kodeksas. Visai nesvarbu kas ka sako zodziu. Bendravimas turi vykti _TIK_RASTU_. Zodziu jiem pasakyk, kad kreipsies i vvtat, kartais tai suveikia. Per lygiai 10 dienu nuo daikto paemimo pardavejas privalo pateikti tau rastiska atsakyma arba pinigus. (Tikiuosi, turi paemima patvirtinanti dokumenta ar jo kopija ir savo rastu isreiksto pageidavimo atgauti pinigus kopija? Geriausia, kad matytusi data kada jis gautas - butu pardavejo anspaudas, dok. iregistravimo numeris arba dok. gavejo irasas ranka. As visada kreipimasi rasau dviem egzemplioriais, irasau tai i teksta paskutiniu sakiniu ir iteikimo metu prasau, kad ant mano egz. parasytu kada gavo ir pasirasytu. Tiks ir koks nors ju naudojamas daikto priemimo kvitas su data. Bet tau reiks tureti ir kopija dokumento, kuriame aiskiai matytusi tavo isreikstas pageidavimas atgauti sumoketa suma. Todel as ir darau du egz. Jei per painu - nesiparink, vvtat turi savo blankus ir metodus) Jei to neivyko - 11 diena tu rastu kreipiesi i VVTAT (Vilniuje Algirdo g., jie pasakys proceduras), uzpildai prasymo forma (duos), pridedi savo kreipimosi i pardaveja kopija (jei neturi - nebutina). Toliau reikalo imsis jie ir per 20 dienu tavo byla bus isspresta. VVTAT patys susisiekia su pardaveju. Patikrinta, proceduros veikia. Terminu netempk, viska galima susukt greitai ir efektyviai. http://118.lt/imones/valstybine-vartotoju-teisiu-apsaugos-tarnyba/5285578 > Siuo atveju telefonas atvaziuos pataisytas ir bus man bandoma atiduoti , > nors prasyme labai aiskiai parasiau ko pageidauju. Klausimas ka tureciau > daryti ? Neimti, rasyti dar viena prasyma, kad skaiytu pirma prasyma, > iskart nepaemus remonuoto daikto (nes paemes kaip ir sutiksiu su ju > salyga) kreiptis rastu i vartotoju teises , ....? Neimti. Gauti atsakyma is pardavejo rastu. ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/