Tema: Re: off: Elektroniniu prekiu grazinimas
Autorius: gintaras
Data: 2016-04-14 16:17:35
su adata praduri mikrafa arba ausine :)


"B" <1@1.com> wrote in message news:neo52c$ple$1@trimpas.omnitel.net...
> Iseitu kad panesioji savaite nusprendi kad nepatiko ar daugiau euru 
> atsiranda, praduri su adata mikrafa ir nesi astsiimt pinigu?
>
> Kazi kaip kasininkei nustatyt ar tavo telefonas nebuvo gerokai skendes ar 
> panasiai ?
>
>
>
> On 4/14/2016 3:06 PM, Donatas wrote:
>> Sveiki,
>>
>> ne visai i tema, bet tikrai yra susidurusiu ir ne karta diskutuota, bet
>> nepamenu kaip daroma.
>>
>> Esme yra elekroninis daiktas (konkreciai telefonas) pirktas is Topo,
>> sugedo po menesio (negirdimas pasnekovas).
>>
>> Nunestas pardavejui, prie garantinio lapo + iskart parasytas prasymas,
>> kad "nustacius gedima prasoma grazinti pinigus". Pardavejas issiuncia i
>> servisa, po ~savaites paklausus kaip ten reikalai- atsakymas "servisas
>> remontuoja".
>> Tai cia mano prasymas sugedes ar "4.5. vienašališkai nutraukti
>> pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus
>> pinigus." DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖSE neaktyvi opcija ?
>>
>> Pardavejas (ar tai servisas) aiskina , kad ne as sprendziu taisyti ar
>> keisti. Dabar gausiu saukima atsiimti pataisyta. Tai nuejes kaip
>> tureciau teisingai pasielgti nes daiGtas bus sutaisytas ir supakuotas
>> atiduoti.
>>
>> Tiesa internete http://www.vvtat.lt/ puslapyje jokiu konsultaciju
>> telefonu kaip anksciau inspekcija.lt nebeduoda, ar jos uzslaptintos
>> eiliniams ?
>>
>> Donatas
>