su adata praduri mikrafa arba ausine :) "B" <1@1.com> wrote in message news:neo52c$ple$1@trimpas.omnitel.net... > Iseitu kad panesioji savaite nusprendi kad nepatiko ar daugiau euru > atsiranda, praduri su adata mikrafa ir nesi astsiimt pinigu? > > Kazi kaip kasininkei nustatyt ar tavo telefonas nebuvo gerokai skendes ar > panasiai ? > > > > On 4/14/2016 3:06 PM, Donatas wrote: >> Sveiki, >> >> ne visai i tema, bet tikrai yra susidurusiu ir ne karta diskutuota, bet >> nepamenu kaip daroma. >> >> Esme yra elekroninis daiktas (konkreciai telefonas) pirktas is Topo, >> sugedo po menesio (negirdimas pasnekovas). >> >> Nunestas pardavejui, prie garantinio lapo + iskart parasytas prasymas, >> kad "nustacius gedima prasoma grazinti pinigus". Pardavejas issiuncia i >> servisa, po ~savaites paklausus kaip ten reikalai- atsakymas "servisas >> remontuoja". >> Tai cia mano prasymas sugedes ar "4.5. vienašališkai nutraukti >> pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus >> pinigus." DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖSE neaktyvi opcija ? >> >> Pardavejas (ar tai servisas) aiskina , kad ne as sprendziu taisyti ar >> keisti. Dabar gausiu saukima atsiimti pataisyta. Tai nuejes kaip >> tureciau teisingai pasielgti nes daiGtas bus sutaisytas ir supakuotas >> atiduoti. >> >> Tiesa internete http://www.vvtat.lt/ puslapyje jokiu konsultaciju >> telefonu kaip anksciau inspekcija.lt nebeduoda, ar jos uzslaptintos >> eiliniams ? >> >> Donatas >