Iseitu kad panesioji savaite nusprendi kad nepatiko ar daugiau euru atsiranda, praduri su adata mikrafa ir nesi astsiimt pinigu? Kazi kaip kasininkei nustatyt ar tavo telefonas nebuvo gerokai skendes ar panasiai ? On 4/14/2016 3:06 PM, Donatas wrote: > Sveiki, > > ne visai i tema, bet tikrai yra susidurusiu ir ne karta diskutuota, bet > nepamenu kaip daroma. > > Esme yra elekroninis daiktas (konkreciai telefonas) pirktas is Topo, > sugedo po menesio (negirdimas pasnekovas). > > Nunestas pardavejui, prie garantinio lapo + iskart parasytas prasymas, > kad "nustacius gedima prasoma grazinti pinigus". Pardavejas issiuncia i > servisa, po ~savaites paklausus kaip ten reikalai- atsakymas "servisas > remontuoja". > Tai cia mano prasymas sugedes ar "4.5. vienašališkai nutraukti > pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus > pinigus." DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖSE neaktyvi opcija ? > > Pardavejas (ar tai servisas) aiskina , kad ne as sprendziu taisyti ar > keisti. Dabar gausiu saukima atsiimti pataisyta. Tai nuejes kaip > tureciau teisingai pasielgti nes daiGtas bus sutaisytas ir supakuotas > atiduoti. > > Tiesa internete http://www.vvtat.lt/ puslapyje jokiu konsultaciju > telefonu kaip anksciau inspekcija.lt nebeduoda, ar jos uzslaptintos > eiliniams ? > > Donatas