Tokioje situacijoje gali padėti kalbėjimas pakeltu tonu girdint kitiems Topocentro pirkėjmas. T.y. aiškintis reikia ne telefonu ir emailais, o Topocentro parduotuvėje infocentre, ar kasose. "Donatas" wrote in message news:neo14s$moq$1@trimpas.omnitel.net... Sveiki, ne visai i tema, bet tikrai yra susidurusiu ir ne karta diskutuota, bet nepamenu kaip daroma. Esme yra elekroninis daiktas (konkreciai telefonas) pirktas is Topo, sugedo po menesio (negirdimas pasnekovas). Nunestas pardavejui, prie garantinio lapo + iskart parasytas prasymas, kad "nustacius gedima prasoma grazinti pinigus". Pardavejas issiuncia i servisa, po ~savaites paklausus kaip ten reikalai- atsakymas "servisas remontuoja". Tai cia mano prasymas sugedes ar "4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus." DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖSE neaktyvi opcija ? Pardavejas (ar tai servisas) aiskina , kad ne as sprendziu taisyti ar keisti. Dabar gausiu saukima atsiimti pataisyta. Tai nuejes kaip tureciau teisingai pasielgti nes daiGtas bus sutaisytas ir supakuotas atiduoti. Tiesa internete http://www.vvtat.lt/ puslapyje jokiu konsultaciju telefonu kaip anksciau inspekcija.lt nebeduoda, ar jos uzslaptintos eiliniams ? Donatas