Tema: Re: off: Elektroniniu prekiu grazinimas
Autorius: Tomas
Data: 2016-04-15 09:02:14
Tokioje situacijoje gali padėti kalbėjimas pakeltu tonu girdint kitiems 
Topocentro pirkėjmas.
T.y. aiškintis reikia ne telefonu ir emailais, o Topocentro parduotuvėje 
infocentre, ar kasose.

"Donatas"  wrote in message news:neo14s$moq$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

ne visai i tema, bet tikrai yra susidurusiu ir ne karta diskutuota, bet
nepamenu kaip daroma.

Esme yra elekroninis daiktas (konkreciai telefonas) pirktas is Topo,
sugedo po menesio (negirdimas pasnekovas).

Nunestas pardavejui, prie garantinio lapo + iskart parasytas prasymas,
kad "nustacius gedima prasoma grazinti pinigus". Pardavejas issiuncia i
servisa, po ~savaites paklausus kaip ten reikalai- atsakymas "servisas
remontuoja".
Tai cia mano prasymas sugedes ar "4.5. vienašališkai nutraukti
pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus
pinigus." DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖSE neaktyvi opcija ?

Pardavejas (ar tai servisas) aiskina , kad ne as sprendziu taisyti ar
keisti. Dabar gausiu saukima atsiimti pataisyta. Tai nuejes kaip
tureciau teisingai pasielgti nes daiGtas bus sutaisytas ir supakuotas
atiduoti.

Tiesa internete http://www.vvtat.lt/ puslapyje jokiu konsultaciju
telefonu kaip anksciau inspekcija.lt nebeduoda, ar jos uzslaptintos
eiliniams ?

Donatas