Kas ten žino kas kur kokią prasmę įžiūri... OK, šį kartą daiktas buvo garantinis, plius dar ir geresnį diską pagal parametrus gavau, bet jei ta situacija būtų išsirutuliojus jau po garantijos pabaigos? Jei jau darom prielaidą, kad daikto gamintojas geriausiai žino kas vyksta su jų produktu (su kuo aš pilnai sutinku), tai kaip tada būtų reikėję jaustis, jei apie, anot Sandisko, gerą diską nuolat gasdintų patys Windowsai? Kaip žinot kas kokias išvadas daro pagal savą ir nebūtinai teisingą interpretaciją, o kas ir kokiais atvejais pasikliauja firmwaro išvadom? Vat tas neapibrėžtumas man ir nepatinka... -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:nfbmn1$o47$1@trimpas.omnitel.net... > Caponi rašė: > >> Ale tai blet kokia gudri utelė - į vieną pusę kažką ignoruoja, kažką nuo >> savęs prideda, į kitą pusę staiga paklusnia avele patampa ir perpasakoja >> 1:1 ką kontroleris jam transliuoja. Baisiai patikimas reikalas, bo > > Na, geriau pagalvok. :-) Jei gamintojo firmware'as teigia/prognozuoja, kad > diskui vamzdiec, koks tiklas ir prasmė Lenovui ir apskritai visiems tempti > gumą ir galvoti, kad šūdą mala tas gamintojas ir mes čia dar pabursim, > pakentėsim? > Matai čia kokią logiką...? > > Kita vertus, SMART'o status'as paprastai yra konservatyvokas ir jei jau > jis FAIL'ina, tai diskui jau tikrai blogai, todėl stengiamasi > interpretuoti SMART'o atributus ir iš anksto nuspėti, kad diskui darosi > blogai, nors SMART'as taip dar nemano. Būtent tą, esu tikras, ir padarė > Lenovo utėlė, o jei prisimeni ankstesnius flame'us šia tema, tai kaip ir > teigiau: vos pasipila pirmieji bad'ai, tai diskas jau nurašytas... > Tu turėtum tik džiaugtis tokia situacija, nes pagal gamintoją diskas dar > yra geras ir į garantinį veikiausiai nepatektų, o kaip jau ten Lenovo su > juo susitarė dėl garantinio keitimo, tai tavęs dabar nekaso. >