Bandyk, tik kad tie bandymai nepigus, geriau pradzioj apsispresti, ko nori, tada daryti. Mano patirtim, tai norisi, kad elektra vaziuotu smagiai. O minti vis vien bus nyku, lyginant su paprastu dviraciu. Tad jau geriau daryti gera elektra, o mynima pasilikti vietoj treniruoklio arba kai norisi susilti salta diena. 250W 36V tai isvis nesusipratimas. As nusipirkau pradzioj 500W 36V, tai gerai, kad pabandziau su bile kokiais akumais. Akivaizdziai buvo matyt, kad daiktas galetu buti smagus, nu bet nevaziuoja taip, kaip reikia. Nupirkus normalu LiPo 48v akumuliatoriu viskas stojo i vietas. Visi, kas pabando, lieka maloniai nustebinti - ir traukos uztenka, ir greicio. Staigiai spaudziant gaza iki dugno ir padedant pedalais, kilscioja priekinis ratas. Ir - nedek akumuliatoriu ant bagazines, tai klystkelis. Geriausa i remo vidu. Maniskis i kalna ryja 1.4 kilovato, toliau nuriboja valdiklis. Tiek pakanka, kad uzvaziuoti bet kur. "vedarinis" <vedarai@kaip.gerai> wrote in message news:l0pake$env$1@trimpas.omnitel.net... > Anot internetu, kai kurie 200W (mano atveju 250W 36V), kol kas svetima > patirtim remiantis, kilovatą suryja ir sėkmingai gyvena. Reduktoriniai > mažos galios ir sveria gerokai mažiau bei pats blynas mažesnis, tik > regeneracijos neturi. Nu bus matyt. > > "Sail" parašė naujienų news:l0p961$dbk$1@trimpas.omnitel.net... > > Man visa konstrukcija atsistojo i kaina kazkur 3500 mazdaug. > Bet dalis gelezu tai pigi xernia. > > Jei darytis sirpotrebini varianta be ekstremumu, toks kaip pas mane ir yr, > tai 48 V ukis yra teisingas pasirinkimas. > Variklio reikia bent 800 vatu, kad kaifas butu vaziuot. > Visi tipo 24V 200W tai ismesti pinigai i bala. > > > "vedarinis" <vedarai@kaip.gerai> wrote in message > news:l0p8hm$cmq$1@trimpas.omnitel.net... >> As jamiau Lipo is hobbyking.com - lengvi ir salyginai nebrangus jie, is >> Europos sandeliu siuncia, muitu nera. Esminis minusas - kartais sprogsta >> neteisingai naudojant, gali pastoge suplesket arba reprodukciniai organai >> nukentet, jei akumas kur nors prie remo tarpukojy. O kontroleris nuo >> variklio priklauso - jei apie kitaicka sirpotreba kalbant, tai maziems >> varikliams kartais ju oficialiai net nebuna 48V, bet palaiko jie >> dazniausiai iki ~60V itampa, o su modernizacijom ir daugiau. >> >> "4r" parašė naujienų news:l0p7r7$bpd$1@trimpas.omnitel.net... >> >> kaip suprantu dabar ant bangos licios akumai ir reiktu ziureti y 48VDC >> kontroleri? >> >> visa kita jau nerimta >> >> "vedarinis" wrote in message news:l0p777$b6k$1@trimpas.omnitel.net... >> >> As dabar hibrida elektrifikuojuos, stengdamasis svori taupyt ir >> neprisidet >> daug sunkiu akumuliatoriu ir tradicinio minamo dviracio funkcionaluma >> bent >> kazkiek issaugot (reikalingas nuotolis be krovimo apie 15 km, planuojamas >> max greitis ~45km/h), tai automatiskai ir biudzetas minimalus gaunasi, >> bet i >> 3k lt su dviracio kaina nei per kur netelpu. Jau dabar akivaizdu, kad >> esamu >> 160mm hidrauliniu stabdziu neuzteks (v-brake is viso sunkiai isivaizduoju >> prie tokio greicio ir dar zymiai didesnes mases), ratlankis keitesi, >> zvaigzdes, visokia smulkme, o kur dar paciu el. komponentu ir dviracio >> kaina. Nors ir ant maximinio lipdysi - vis tiek reiks viska keist, kas >> sumoj >> turbut dar brangiau iseis. >> >> >> "4r" parašė naujienų news:l0p4sv$913$1@trimpas.omnitel.net... >> >> o kokia divracio kaina tokio motorizuoto ? speju kokia 3000 lt? >> >> "Sail" wrote in message news:l0p3ib$7rl$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Ne as Vilniuj. Yra tokiu vazinetoju be manes dar vienas kitas. >> >> "Didzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message >> news:l0ovpc$4o1$1@trimpas.omnitel.net... >>>į šilainius gal važinėji ? >>> >>> Kažkada kalno apačioj prie žiedo stovėjau ir pro šalį kažkas net >>> nepristabdęs į kalną nulėkė >>> >>> įspūdingai. >>> >>> >>> >>> On 2013.09.11 08:15, Sail wrote: >>>> Na mano tik 42 km/h lygioj vietoj. >>>> >> >