nėra ką bandyt, sunkiai varikliai su savo nodyminejs magnetajs sukasi :) On 2013.09.16 18:39, Windozas wrote: > Manes papildomas svoris negazdina, as pats ciuciut dramblys, ir panasu > kad el. iranga net 10% bendro svorio nepridetu, bet info apie stabdanti > rata isties nedziugina. Visgi nestipriai, bet jaucias kai "babina" > isijungia, o cia kaip supratau poveikis butu didesnis. Reik kazkur > isbandyt... > > "Sail" parašė naujienų news:l0ukrn$s08$1@trimpas.omnitel.net... > > Na jei toks variantas tenkina, tada gerai. > > Bet siaip motora dedi ne tam, kad ji tampytis, o jis tave temptu. Man > geriau > jau du dviraciai su sava paskirtim, nei vienas, normaliai nevaziuojantis > nei > taip nei kitaip. > > "lietuvys" <lietuvys@takas.lt> wrote in message > news:l0ug77$o3e$1@trimpas.omnitel.net... >> Neturiu aš elektrinio dviračio, tačiau kartais minu su vaiku kėdutėje >> virš galinio rato. Masė padidėja, spėju apie 20 kg, o mano dviratis ir >> taip sveria per 16 kg. Na ir ką - pavažiuoju. Taip, toli važiuoti >> nesinori, į kalną sunkoka, greitai nepavažiuosi, bet vis viena >> keliauji, smagu. Reikia psichologiją keisti, kad nėra kur skubėti ir >> viskas ok. >> Važiavimo greitis tampa lėtesnis už tingių moteriškių, kruisinimo - >> 15km/h ar mažiau, vidutinis - mažesnis. >> >> Todėl manau, kad paėmus kokį 14 kg dviratį ir pridėjus dar 10 kg nebus >> tragedija jį minti be variklio, jei pats variklis labai nestabdys. >> >> 2013.09.13 07:47, Sail rašė: >>> Uzsimesk ant savo dviracio >>> kokius 8 kg ir pabandyk dinamika, suprasi, kas mazdaug gausis (cia >>> silpnam >>> variantui). >> >