Tema: Re: El dviratis
Autorius: Sail
Data: 2013-09-11 15:12:13
LiFePo4, 48v 15Ah

"4r" <4r@rf.lt> wrote in message news:l0pm3a$oi8$1@trimpas.omnitel.net...
>o akumumai VRLA AGM, ar jau licio cia?
>
> "Sail"  wrote in message news:l0plvk$odg$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Va fotke, buvau jau imetes anksciau.
>
> Jokiu stiprinimu nedariau, remas grubus plieninis. Laiko, dabar apie 3000
> nuvaziuota. Teko lankstyti ir prailginti siek tiek vidine remo dali, kad
> tilptu akumuliatorius.
>
> Nuvaziuojamas atsumas priklausys nuo greicio. Niekad iki galo akumo 
> nebuvau
> isvazinejes, bet ant max greicio turetu nuvaziuoti apie 40 km, o 
> cruizinant
> lengvai taip ant 30 km/h turetum nuvaziuoti apie 60 km.
>
> Krovimas priklausys nuo pakrovejo ir akumuliatoriaus talpos. Man greitas
> krovimas neaktualu, tai naudoju 2A pakroveja. Atitinkamai tuscia akuma
> krautu 8 valandas. Galima imti 5 A pakroveja, ir kraus ilgiau.
>
> Svorio nesveriau, sveria pakankamai daug. Nebuvo tikslo kovoti del 
> kilogramo
> kito. Tai motorine transporto priemone. Pedalai siaip sau, pazaidimui.
>
> Pagrindinis trukumas tai bloga amortizacija, bet tas buvo aisku dar pries
> darant konstrukcija, kad taip bus.
>
>
> "vedarinis" <vedarai@kaip.gerai> wrote in message
> news:l0pgd2$jbe$1@trimpas.omnitel.net...
>> As norejau lengvo ir nekrentancio i akis varianto, kad atrodytu kaip
>> paprastas dviratis. O pas tave remas plieninis ar dejai torque armsus, 
>> kad
>> dropoutu nesulauzytu su tiek vatu? Tie 250W tai cia pagal istatymo raide
>> parasyti variklio specifikacijoj, realiai planuoju apie 800W. Akumai pas
>> mane, ko gero, i trikampi bardacioka reme sutilps, keli kg ten :)
>>
>> "Sail"  parašė naujienų news:l0pbeq$ff8$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Bandyk, tik kad tie bandymai nepigus, geriau pradzioj apsispresti, ko 
>> nori,
>> tada daryti.
>>
>> Mano patirtim, tai norisi, kad elektra vaziuotu smagiai. O minti vis vien
>> bus nyku, lyginant su paprastu dviraciu. Tad jau geriau daryti gera 
>> elektra,
>> o mynima pasilikti vietoj treniruoklio arba kai norisi susilti salta 
>> diena.
>>
>> 250W 36V tai isvis nesusipratimas. As nusipirkau pradzioj 500W 36V, tai
>> gerai, kad pabandziau su bile kokiais akumais. Akivaizdziai buvo matyt, 
>> kad
>> daiktas galetu buti smagus, nu bet nevaziuoja taip, kaip reikia. Nupirkus
>> normalu LiPo 48v akumuliatoriu viskas stojo i vietas. Visi, kas pabando,
>> lieka maloniai nustebinti - ir traukos uztenka, ir greicio. Staigiai
>> spaudziant gaza iki dugno ir padedant pedalais, kilscioja priekinis 
>> ratas.
>>
>> Ir - nedek akumuliatoriu ant bagazines, tai klystkelis. Geriausa i remo
>> vidu.
>>
>> Maniskis i kalna ryja 1.4 kilovato, toliau nuriboja valdiklis. Tiek 
>> pakanka,
>> kad uzvaziuoti bet kur.
>>
>>
>> "vedarinis" <vedarai@kaip.gerai> wrote in message
>> news:l0pake$env$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Anot internetu, kai kurie 200W (mano atveju 250W 36V), kol kas svetima
>>> patirtim remiantis, kilovatą suryja ir sėkmingai gyvena. Reduktoriniai
>>> mažos galios ir sveria gerokai mažiau bei pats blynas mažesnis, tik
>>> regeneracijos neturi. Nu bus matyt.
>>>
>>> "Sail"  parašė naujienų news:l0p961$dbk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Man visa konstrukcija atsistojo i kaina kazkur 3500 mazdaug.
>>> Bet dalis gelezu tai pigi xernia.
>>>
>>> Jei darytis sirpotrebini varianta be ekstremumu, toks kaip pas mane ir 
>>> yr,
>>> tai 48 V ukis yra teisingas pasirinkimas.
>>> Variklio reikia bent 800 vatu, kad kaifas butu vaziuot.
>>> Visi tipo 24V 200W tai ismesti pinigai i bala.
>>>
>>>
>>> "vedarinis" <vedarai@kaip.gerai> wrote in message
>>> news:l0p8hm$cmq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> As jamiau Lipo is hobbyking.com - lengvi ir salyginai nebrangus jie, is
>>>> Europos sandeliu siuncia, muitu nera. Esminis minusas - kartais 
>>>> sprogsta
>>>> neteisingai naudojant, gali pastoge suplesket arba reprodukciniai 
>>>> organai
>>>> nukentet, jei akumas kur nors prie remo tarpukojy. O kontroleris nuo
>>>> variklio priklauso - jei apie kitaicka sirpotreba kalbant, tai maziems
>>>> varikliams kartais ju oficialiai net nebuna 48V, bet palaiko jie
>>>> dazniausiai iki ~60V itampa, o su modernizacijom ir daugiau.
>>>>
>>>> "4r"  parašė naujienų news:l0p7r7$bpd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> kaip suprantu dabar ant bangos licios akumai ir reiktu ziureti y 48VDC
>>>> kontroleri?
>>>>
>>>> visa kita jau nerimta
>>>>
>>>> "vedarinis"  wrote in message news:l0p777$b6k$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> As dabar hibrida elektrifikuojuos, stengdamasis svori taupyt ir
>>>> neprisidet
>>>> daug sunkiu akumuliatoriu ir tradicinio minamo dviracio funkcionaluma
>>>> bent
>>>> kazkiek issaugot (reikalingas nuotolis be krovimo apie 15 km, 
>>>> planuojamas
>>>> max greitis ~45km/h), tai automatiskai ir biudzetas minimalus gaunasi,
>>>> bet i
>>>> 3k lt su dviracio kaina nei per kur netelpu. Jau dabar akivaizdu, kad
>>>> esamu
>>>> 160mm hidrauliniu stabdziu neuzteks (v-brake is viso sunkiai 
>>>> isivaizduoju
>>>> prie tokio greicio ir dar zymiai didesnes mases), ratlankis keitesi,
>>>> zvaigzdes, visokia smulkme, o kur dar paciu el. komponentu ir dviracio
>>>> kaina. Nors ir ant maximinio lipdysi - vis tiek reiks viska keist, kas
>>>> sumoj
>>>> turbut dar brangiau iseis.
>>>>
>>>>
>>>> "4r"  parašė naujienų news:l0p4sv$913$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> o kokia divracio kaina tokio motorizuoto ? speju kokia 3000 lt?
>>>>
>>>> "Sail"  wrote in message news:l0p3ib$7rl$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Ne as Vilniuj. Yra tokiu vazinetoju be manes dar vienas kitas.
>>>>
>>>> "Didzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message
>>>> news:l0ovpc$4o1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>į šilainius gal važinėji ?
>>>>>
>>>>> Kažkada kalno apačioj prie žiedo stovėjau ir pro šalį kažkas net
>>>>> nepristabdęs į kalną nulėkė
>>>>>
>>>>> įspūdingai.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 2013.09.11 08:15, Sail wrote:
>>>>>> Na mano tik 42 km/h lygioj vietoj.
>>>>>>
>>>>
>>>
>>
>
>