LiFePo4, 48v 15Ah "4r" <4r@rf.lt> wrote in message news:l0pm3a$oi8$1@trimpas.omnitel.net... >o akumumai VRLA AGM, ar jau licio cia? > > "Sail" wrote in message news:l0plvk$odg$1@trimpas.omnitel.net... > > Va fotke, buvau jau imetes anksciau. > > Jokiu stiprinimu nedariau, remas grubus plieninis. Laiko, dabar apie 3000 > nuvaziuota. Teko lankstyti ir prailginti siek tiek vidine remo dali, kad > tilptu akumuliatorius. > > Nuvaziuojamas atsumas priklausys nuo greicio. Niekad iki galo akumo > nebuvau > isvazinejes, bet ant max greicio turetu nuvaziuoti apie 40 km, o > cruizinant > lengvai taip ant 30 km/h turetum nuvaziuoti apie 60 km. > > Krovimas priklausys nuo pakrovejo ir akumuliatoriaus talpos. Man greitas > krovimas neaktualu, tai naudoju 2A pakroveja. Atitinkamai tuscia akuma > krautu 8 valandas. Galima imti 5 A pakroveja, ir kraus ilgiau. > > Svorio nesveriau, sveria pakankamai daug. Nebuvo tikslo kovoti del > kilogramo > kito. Tai motorine transporto priemone. Pedalai siaip sau, pazaidimui. > > Pagrindinis trukumas tai bloga amortizacija, bet tas buvo aisku dar pries > darant konstrukcija, kad taip bus. > > > "vedarinis" <vedarai@kaip.gerai> wrote in message > news:l0pgd2$jbe$1@trimpas.omnitel.net... >> As norejau lengvo ir nekrentancio i akis varianto, kad atrodytu kaip >> paprastas dviratis. O pas tave remas plieninis ar dejai torque armsus, >> kad >> dropoutu nesulauzytu su tiek vatu? Tie 250W tai cia pagal istatymo raide >> parasyti variklio specifikacijoj, realiai planuoju apie 800W. Akumai pas >> mane, ko gero, i trikampi bardacioka reme sutilps, keli kg ten :) >> >> "Sail" parašė naujienų news:l0pbeq$ff8$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Bandyk, tik kad tie bandymai nepigus, geriau pradzioj apsispresti, ko >> nori, >> tada daryti. >> >> Mano patirtim, tai norisi, kad elektra vaziuotu smagiai. O minti vis vien >> bus nyku, lyginant su paprastu dviraciu. Tad jau geriau daryti gera >> elektra, >> o mynima pasilikti vietoj treniruoklio arba kai norisi susilti salta >> diena. >> >> 250W 36V tai isvis nesusipratimas. As nusipirkau pradzioj 500W 36V, tai >> gerai, kad pabandziau su bile kokiais akumais. Akivaizdziai buvo matyt, >> kad >> daiktas galetu buti smagus, nu bet nevaziuoja taip, kaip reikia. Nupirkus >> normalu LiPo 48v akumuliatoriu viskas stojo i vietas. Visi, kas pabando, >> lieka maloniai nustebinti - ir traukos uztenka, ir greicio. Staigiai >> spaudziant gaza iki dugno ir padedant pedalais, kilscioja priekinis >> ratas. >> >> Ir - nedek akumuliatoriu ant bagazines, tai klystkelis. Geriausa i remo >> vidu. >> >> Maniskis i kalna ryja 1.4 kilovato, toliau nuriboja valdiklis. Tiek >> pakanka, >> kad uzvaziuoti bet kur. >> >> >> "vedarinis" <vedarai@kaip.gerai> wrote in message >> news:l0pake$env$1@trimpas.omnitel.net... >>> Anot internetu, kai kurie 200W (mano atveju 250W 36V), kol kas svetima >>> patirtim remiantis, kilovatą suryja ir sėkmingai gyvena. Reduktoriniai >>> mažos galios ir sveria gerokai mažiau bei pats blynas mažesnis, tik >>> regeneracijos neturi. Nu bus matyt. >>> >>> "Sail" parašė naujienų news:l0p961$dbk$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Man visa konstrukcija atsistojo i kaina kazkur 3500 mazdaug. >>> Bet dalis gelezu tai pigi xernia. >>> >>> Jei darytis sirpotrebini varianta be ekstremumu, toks kaip pas mane ir >>> yr, >>> tai 48 V ukis yra teisingas pasirinkimas. >>> Variklio reikia bent 800 vatu, kad kaifas butu vaziuot. >>> Visi tipo 24V 200W tai ismesti pinigai i bala. >>> >>> >>> "vedarinis" <vedarai@kaip.gerai> wrote in message >>> news:l0p8hm$cmq$1@trimpas.omnitel.net... >>>> As jamiau Lipo is hobbyking.com - lengvi ir salyginai nebrangus jie, is >>>> Europos sandeliu siuncia, muitu nera. Esminis minusas - kartais >>>> sprogsta >>>> neteisingai naudojant, gali pastoge suplesket arba reprodukciniai >>>> organai >>>> nukentet, jei akumas kur nors prie remo tarpukojy. O kontroleris nuo >>>> variklio priklauso - jei apie kitaicka sirpotreba kalbant, tai maziems >>>> varikliams kartais ju oficialiai net nebuna 48V, bet palaiko jie >>>> dazniausiai iki ~60V itampa, o su modernizacijom ir daugiau. >>>> >>>> "4r" parašė naujienų news:l0p7r7$bpd$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> kaip suprantu dabar ant bangos licios akumai ir reiktu ziureti y 48VDC >>>> kontroleri? >>>> >>>> visa kita jau nerimta >>>> >>>> "vedarinis" wrote in message news:l0p777$b6k$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> As dabar hibrida elektrifikuojuos, stengdamasis svori taupyt ir >>>> neprisidet >>>> daug sunkiu akumuliatoriu ir tradicinio minamo dviracio funkcionaluma >>>> bent >>>> kazkiek issaugot (reikalingas nuotolis be krovimo apie 15 km, >>>> planuojamas >>>> max greitis ~45km/h), tai automatiskai ir biudzetas minimalus gaunasi, >>>> bet i >>>> 3k lt su dviracio kaina nei per kur netelpu. Jau dabar akivaizdu, kad >>>> esamu >>>> 160mm hidrauliniu stabdziu neuzteks (v-brake is viso sunkiai >>>> isivaizduoju >>>> prie tokio greicio ir dar zymiai didesnes mases), ratlankis keitesi, >>>> zvaigzdes, visokia smulkme, o kur dar paciu el. komponentu ir dviracio >>>> kaina. Nors ir ant maximinio lipdysi - vis tiek reiks viska keist, kas >>>> sumoj >>>> turbut dar brangiau iseis. >>>> >>>> >>>> "4r" parašė naujienų news:l0p4sv$913$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> o kokia divracio kaina tokio motorizuoto ? speju kokia 3000 lt? >>>> >>>> "Sail" wrote in message news:l0p3ib$7rl$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Ne as Vilniuj. Yra tokiu vazinetoju be manes dar vienas kitas. >>>> >>>> "Didzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message >>>> news:l0ovpc$4o1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>į šilainius gal važinėji ? >>>>> >>>>> Kažkada kalno apačioj prie žiedo stovėjau ir pro šalį kažkas net >>>>> nepristabdęs į kalną nulėkė >>>>> >>>>> įspūdingai. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> On 2013.09.11 08:15, Sail wrote: >>>>>> Na mano tik 42 km/h lygioj vietoj. >>>>>> >>>> >>> >> > >