kartais vis pamastau apie esamo dviracio patobulinima iki elektrinio. Bet vis abejoju, manau cia esantys is savo patirties pades man ir gal ne tik man isiaiskinti ir isklaidyt abejones. Su priekine asimi paprastas sumontavimas, bet kaip su stabdymu? as isivaizduoju kad stabdyti galima perjungiant varikli I generatoriaus rezima? bet tokiu atveju kai varantysis ratas yra priekinis, tai tikriausiai versiesi per galva? kaip ten yra? http://www.ebay.co.uk/itm/330982462178?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 cia kaip suprantu be bateriju kurios lb dideles? man reiketu kad butu galima nuvaziuoti maks iki 30km be mynimo ir noreciau kad isliktu dviratis, o ne elektrinis mopedas su pedalais. Taip imanoma? Galines asies varianta as is esmes buciau linkes atmesti, nes ten zvaigzdziu maziau nei pas mane dabar, ir del to zenkliai kentes visumos kaip dviracio savybes. ar as kazkur neteisus? Pasak skelbimo, irangos svoris ~8kg, kiek dar baterijos svers kad as galeciau tuos 30km iveikt? ir idomu kiek tas papildomas svoris itakos vaziavima, jei as nuspresiu minti pats? "LabaiNeSpauda" parašė naujienų news:l0ngum$j5e$1@trimpas.omnitel.net... Siandien negalejau patiketi savo akimis, kaip pagyvenes dede pute su elektrynka. Paneriu g. taip tkrai ne maziau 50 km/h. Leke ir nuleke. Atrodo ispudingai. Ar cia toks pat ismislas, kaip ne kai kurie sukure?