Geared varikliukas su vidine sankaba jokio pasipriešinimo nesukuria - išbandžiau šį savaitgalį ir per lievą testerį netikėtai sudeginus naujas Lipo batareikas, be didesnių sunkumų parmyniau namo kaip su normaliu dviračiu. "Windozas" parašė naujienų news:l178n4$ikm$1@trimpas.omnitel.net... Manes papildomas svoris negazdina, as pats ciuciut dramblys, ir panasu kad el. iranga net 10% bendro svorio nepridetu, bet info apie stabdanti rata isties nedziugina. Visgi nestipriai, bet jaucias kai "babina" isijungia, o cia kaip supratau poveikis butu didesnis. Reik kazkur isbandyt... "Sail" parašė naujienų news:l0ukrn$s08$1@trimpas.omnitel.net... Na jei toks variantas tenkina, tada gerai. Bet siaip motora dedi ne tam, kad ji tampytis, o jis tave temptu. Man geriau jau du dviraciai su sava paskirtim, nei vienas, normaliai nevaziuojantis nei taip nei kitaip. "lietuvys" <lietuvys@takas.lt> wrote in message news:l0ug77$o3e$1@trimpas.omnitel.net... > Neturiu aš elektrinio dviračio, tačiau kartais minu su vaiku kėdutėje virš > galinio rato. Masė padidėja, spėju apie 20 kg, o mano dviratis ir taip > sveria per 16 kg. Na ir ką - pavažiuoju. Taip, toli važiuoti nesinori, į > kalną sunkoka, greitai nepavažiuosi, bet vis viena keliauji, smagu. Reikia > psichologiją keisti, kad nėra kur skubėti ir viskas ok. > Važiavimo greitis tampa lėtesnis už tingių moteriškių, kruisinimo - 15km/h > ar mažiau, vidutinis - mažesnis. > > Todėl manau, kad paėmus kokį 14 kg dviratį ir pridėjus dar 10 kg nebus > tragedija jį minti be variklio, jei pats variklis labai nestabdys. > > 2013.09.13 07:47, Sail rašė: >> Uzsimesk ant savo dviracio >> kokius 8 kg ir pabandyk dinamika, suprasi, kas mazdaug gausis (cia >> silpnam >> variantui). >