Tema: Re: El dviratis
Autorius: junerijus
Data: 2013-09-12 21:50:47
Windozas wrote:
> matai koks reikalas... as noreciau naudoti kaip TP keliauti I darba ir 
> namo, bet darbe nera nei duso, nei vonios, tik niekine laaaabai maza 
> kriaukle be karsto vandens... tai minti su dviraciu I darba kazkaip 
> nelabai gaunasi... o vat jei mane el variklis nuveztu, as po darbo jau 
> galeciau namo ir pats parmint.
> As bandau suprasti, tu bandai pasakyt kad joks zmogus nemins kai gales 
> pasukt rankenele ar tai kad tas dviratis jau nebebus taip pat vaziuojantis?
> 
> "Sail"  parašė naujienų news:l0sh31$qih$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Zmones nebukit naivus. Bet koks elektros dejimas ant dviracio pavercia ji
> elektriniu mopedu ir taskas. Ji minti niekada nebus kaifas, lyginant su
> normaliu dviraciu. Never ever.
> 
> Todel perdarinejant reikia daryti taip, kad vaziuotu su elektra  smagiai ir
> praktiskai, o pedalai lieka pasisildymui, manevravimui ar grizimui irangos
> gedimo atveju.
> Padarius per silpna bus gaidys, nevaziuojantis nei minant, nei gaza
> spaudziant.
> 
> Fwd sucks, taip pat kaip ir akumas ant bagazines.
> 
> 
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
> news:l0scea$m23$2@trimpas.omnitel.net...
>> na tai ir bus, sunkesnis. O svoris ant priekinio rato negerai, kad ir 
>> įsivaizduok, ant bordiūro užvažiavimą.
>>
>> On 2013.09.12 15:19, Windozas wrote:
>>> O kodel nebebus? pats bandes? galima aisku aukot viena zvaigzde, ir
>>> susimontuot vietoj galinio rato, bet tada visas svoris bus galiniai
>>> padangai, o as kazkaip galvojau, kad galima priekinio rato svori
>>> atsverti atitinkamu akumuliatoriaus svoriu ant bagaznyko. O kas del FWD
>>> tai dviracio atveju as kazkaip uz tai kad geriau man prasikas priekinis
>>> ratas, negu ant kokio zvyriaus netiketai uzmes gala :)
>>> kodel el dviratis nebebus paprastas dviratis? (tik sunkesnis)
>>>
>>> "Dainiushas"  parašė naujienų news:l0sb2c$kqh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> sudėjus elektrą, tas daiktas jau bet kuriuo atveju nebus normalus
>>> dviratis. Taip, kad manau neverta vargti. Gi, FWD sux, dviratyje taip 
>>> pat.
>>>
>>> On 2013.09.12 12:07, Windozas wrote:
>>>> kartais vis pamastau apie esamo dviracio patobulinima iki elektrinio.
>>>> Bet vis abejoju, manau cia esantys is savo patirties pades man ir 
>>>> gal ne
>>>> tik man isiaiskinti ir isklaidyt abejones.
>>>>
>>>> Su priekine asimi paprastas sumontavimas, bet kaip su stabdymu? as
>>>> isivaizduoju kad stabdyti galima perjungiant varikli I generatoriaus
>>>> rezima? bet tokiu atveju kai varantysis ratas yra priekinis, tai
>>>> tikriausiai versiesi per galva? kaip ten yra?
>>>> http://www.ebay.co.uk/itm/330982462178?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> cia kaip suprantu be bateriju kurios lb dideles? man reiketu kad butu
>>>> galima nuvaziuoti maks iki 30km be mynimo ir noreciau kad isliktu
>>>> dviratis, o ne elektrinis mopedas su pedalais. Taip imanoma?
>>>>
>>>> Galines asies varianta as is esmes buciau linkes atmesti, nes ten
>>>> zvaigzdziu maziau nei pas mane dabar, ir del to zenkliai kentes visumos
>>>> kaip dviracio savybes. ar as kazkur neteisus?
>>>>
>>>> Pasak skelbimo, irangos svoris ~8kg, kiek dar baterijos svers kad as
>>>> galeciau tuos 30km iveikt? ir idomu kiek tas papildomas svoris itakos
>>>> vaziavima, jei as nuspresiu minti pats?
>>>>
>>>>
>>>> "LabaiNeSpauda"  parašė naujienų 
>>>> news:l0ngum$j5e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Siandien negalejau patiketi savo akimis, kaip pagyvenes dede pute su
>>>> elektrynka.
>>>> Paneriu g. taip tkrai ne maziau 50 km/h. Leke ir nuleke. Atrodo
>>>> ispudingai.
>>>> Ar cia toks pat ismislas, kaip ne kai kurie sukure?
>>>
>>
> 

Sail įdomu iš ko darei dežę akumumam kur tame paveikslely