Windozas wrote: > matai koks reikalas... as noreciau naudoti kaip TP keliauti I darba ir > namo, bet darbe nera nei duso, nei vonios, tik niekine laaaabai maza > kriaukle be karsto vandens... tai minti su dviraciu I darba kazkaip > nelabai gaunasi... o vat jei mane el variklis nuveztu, as po darbo jau > galeciau namo ir pats parmint. > As bandau suprasti, tu bandai pasakyt kad joks zmogus nemins kai gales > pasukt rankenele ar tai kad tas dviratis jau nebebus taip pat vaziuojantis? > > "Sail" parašė naujienų news:l0sh31$qih$1@trimpas.omnitel.net... > > Zmones nebukit naivus. Bet koks elektros dejimas ant dviracio pavercia ji > elektriniu mopedu ir taskas. Ji minti niekada nebus kaifas, lyginant su > normaliu dviraciu. Never ever. > > Todel perdarinejant reikia daryti taip, kad vaziuotu su elektra smagiai ir > praktiskai, o pedalai lieka pasisildymui, manevravimui ar grizimui irangos > gedimo atveju. > Padarius per silpna bus gaidys, nevaziuojantis nei minant, nei gaza > spaudziant. > > Fwd sucks, taip pat kaip ir akumas ant bagazines. > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:l0scea$m23$2@trimpas.omnitel.net... >> na tai ir bus, sunkesnis. O svoris ant priekinio rato negerai, kad ir >> įsivaizduok, ant bordiūro užvažiavimą. >> >> On 2013.09.12 15:19, Windozas wrote: >>> O kodel nebebus? pats bandes? galima aisku aukot viena zvaigzde, ir >>> susimontuot vietoj galinio rato, bet tada visas svoris bus galiniai >>> padangai, o as kazkaip galvojau, kad galima priekinio rato svori >>> atsverti atitinkamu akumuliatoriaus svoriu ant bagaznyko. O kas del FWD >>> tai dviracio atveju as kazkaip uz tai kad geriau man prasikas priekinis >>> ratas, negu ant kokio zvyriaus netiketai uzmes gala :) >>> kodel el dviratis nebebus paprastas dviratis? (tik sunkesnis) >>> >>> "Dainiushas" parašė naujienų news:l0sb2c$kqh$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> sudėjus elektrą, tas daiktas jau bet kuriuo atveju nebus normalus >>> dviratis. Taip, kad manau neverta vargti. Gi, FWD sux, dviratyje taip >>> pat. >>> >>> On 2013.09.12 12:07, Windozas wrote: >>>> kartais vis pamastau apie esamo dviracio patobulinima iki elektrinio. >>>> Bet vis abejoju, manau cia esantys is savo patirties pades man ir >>>> gal ne >>>> tik man isiaiskinti ir isklaidyt abejones. >>>> >>>> Su priekine asimi paprastas sumontavimas, bet kaip su stabdymu? as >>>> isivaizduoju kad stabdyti galima perjungiant varikli I generatoriaus >>>> rezima? bet tokiu atveju kai varantysis ratas yra priekinis, tai >>>> tikriausiai versiesi per galva? kaip ten yra? >>>> http://www.ebay.co.uk/itm/330982462178?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 >>>> >>>> >>>> >>>> cia kaip suprantu be bateriju kurios lb dideles? man reiketu kad butu >>>> galima nuvaziuoti maks iki 30km be mynimo ir noreciau kad isliktu >>>> dviratis, o ne elektrinis mopedas su pedalais. Taip imanoma? >>>> >>>> Galines asies varianta as is esmes buciau linkes atmesti, nes ten >>>> zvaigzdziu maziau nei pas mane dabar, ir del to zenkliai kentes visumos >>>> kaip dviracio savybes. ar as kazkur neteisus? >>>> >>>> Pasak skelbimo, irangos svoris ~8kg, kiek dar baterijos svers kad as >>>> galeciau tuos 30km iveikt? ir idomu kiek tas papildomas svoris itakos >>>> vaziavima, jei as nuspresiu minti pats? >>>> >>>> >>>> "LabaiNeSpauda" parašė naujienų >>>> news:l0ngum$j5e$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Siandien negalejau patiketi savo akimis, kaip pagyvenes dede pute su >>>> elektrynka. >>>> Paneriu g. taip tkrai ne maziau 50 km/h. Leke ir nuleke. Atrodo >>>> ispudingai. >>>> Ar cia toks pat ismislas, kaip ne kai kurie sukure? >>> >> > Sail įdomu iš ko darei dežę akumumam kur tame paveikslely