o akumumai VRLA AGM, ar jau licio cia? "Sail" wrote in message news:l0plvk$odg$1@trimpas.omnitel.net... Va fotke, buvau jau imetes anksciau. Jokiu stiprinimu nedariau, remas grubus plieninis. Laiko, dabar apie 3000 nuvaziuota. Teko lankstyti ir prailginti siek tiek vidine remo dali, kad tilptu akumuliatorius. Nuvaziuojamas atsumas priklausys nuo greicio. Niekad iki galo akumo nebuvau isvazinejes, bet ant max greicio turetu nuvaziuoti apie 40 km, o cruizinant lengvai taip ant 30 km/h turetum nuvaziuoti apie 60 km. Krovimas priklausys nuo pakrovejo ir akumuliatoriaus talpos. Man greitas krovimas neaktualu, tai naudoju 2A pakroveja. Atitinkamai tuscia akuma krautu 8 valandas. Galima imti 5 A pakroveja, ir kraus ilgiau. Svorio nesveriau, sveria pakankamai daug. Nebuvo tikslo kovoti del kilogramo kito. Tai motorine transporto priemone. Pedalai siaip sau, pazaidimui. Pagrindinis trukumas tai bloga amortizacija, bet tas buvo aisku dar pries darant konstrukcija, kad taip bus. "vedarinis" <vedarai@kaip.gerai> wrote in message news:l0pgd2$jbe$1@trimpas.omnitel.net... > As norejau lengvo ir nekrentancio i akis varianto, kad atrodytu kaip > paprastas dviratis. O pas tave remas plieninis ar dejai torque armsus, kad > dropoutu nesulauzytu su tiek vatu? Tie 250W tai cia pagal istatymo raide > parasyti variklio specifikacijoj, realiai planuoju apie 800W. Akumai pas > mane, ko gero, i trikampi bardacioka reme sutilps, keli kg ten :) > > "Sail" parašė naujienų news:l0pbeq$ff8$1@trimpas.omnitel.net... > > Bandyk, tik kad tie bandymai nepigus, geriau pradzioj apsispresti, ko > nori, > tada daryti. > > Mano patirtim, tai norisi, kad elektra vaziuotu smagiai. O minti vis vien > bus nyku, lyginant su paprastu dviraciu. Tad jau geriau daryti gera > elektra, > o mynima pasilikti vietoj treniruoklio arba kai norisi susilti salta > diena. > > 250W 36V tai isvis nesusipratimas. As nusipirkau pradzioj 500W 36V, tai > gerai, kad pabandziau su bile kokiais akumais. Akivaizdziai buvo matyt, > kad > daiktas galetu buti smagus, nu bet nevaziuoja taip, kaip reikia. Nupirkus > normalu LiPo 48v akumuliatoriu viskas stojo i vietas. Visi, kas pabando, > lieka maloniai nustebinti - ir traukos uztenka, ir greicio. Staigiai > spaudziant gaza iki dugno ir padedant pedalais, kilscioja priekinis ratas. > > Ir - nedek akumuliatoriu ant bagazines, tai klystkelis. Geriausa i remo > vidu. > > Maniskis i kalna ryja 1.4 kilovato, toliau nuriboja valdiklis. Tiek > pakanka, > kad uzvaziuoti bet kur. > > > "vedarinis" <vedarai@kaip.gerai> wrote in message > news:l0pake$env$1@trimpas.omnitel.net... >> Anot internetu, kai kurie 200W (mano atveju 250W 36V), kol kas svetima >> patirtim remiantis, kilovatą suryja ir sėkmingai gyvena. Reduktoriniai >> mažos galios ir sveria gerokai mažiau bei pats blynas mažesnis, tik >> regeneracijos neturi. Nu bus matyt. >> >> "Sail" parašė naujienų news:l0p961$dbk$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Man visa konstrukcija atsistojo i kaina kazkur 3500 mazdaug. >> Bet dalis gelezu tai pigi xernia. >> >> Jei darytis sirpotrebini varianta be ekstremumu, toks kaip pas mane ir >> yr, >> tai 48 V ukis yra teisingas pasirinkimas. >> Variklio reikia bent 800 vatu, kad kaifas butu vaziuot. >> Visi tipo 24V 200W tai ismesti pinigai i bala. >> >> >> "vedarinis" <vedarai@kaip.gerai> wrote in message >> news:l0p8hm$cmq$1@trimpas.omnitel.net... >>> As jamiau Lipo is hobbyking.com - lengvi ir salyginai nebrangus jie, is >>> Europos sandeliu siuncia, muitu nera. Esminis minusas - kartais sprogsta >>> neteisingai naudojant, gali pastoge suplesket arba reprodukciniai >>> organai >>> nukentet, jei akumas kur nors prie remo tarpukojy. O kontroleris nuo >>> variklio priklauso - jei apie kitaicka sirpotreba kalbant, tai maziems >>> varikliams kartais ju oficialiai net nebuna 48V, bet palaiko jie >>> dazniausiai iki ~60V itampa, o su modernizacijom ir daugiau. >>> >>> "4r" parašė naujienų news:l0p7r7$bpd$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> kaip suprantu dabar ant bangos licios akumai ir reiktu ziureti y 48VDC >>> kontroleri? >>> >>> visa kita jau nerimta >>> >>> "vedarinis" wrote in message news:l0p777$b6k$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> As dabar hibrida elektrifikuojuos, stengdamasis svori taupyt ir >>> neprisidet >>> daug sunkiu akumuliatoriu ir tradicinio minamo dviracio funkcionaluma >>> bent >>> kazkiek issaugot (reikalingas nuotolis be krovimo apie 15 km, >>> planuojamas >>> max greitis ~45km/h), tai automatiskai ir biudzetas minimalus gaunasi, >>> bet i >>> 3k lt su dviracio kaina nei per kur netelpu. Jau dabar akivaizdu, kad >>> esamu >>> 160mm hidrauliniu stabdziu neuzteks (v-brake is viso sunkiai >>> isivaizduoju >>> prie tokio greicio ir dar zymiai didesnes mases), ratlankis keitesi, >>> zvaigzdes, visokia smulkme, o kur dar paciu el. komponentu ir dviracio >>> kaina. Nors ir ant maximinio lipdysi - vis tiek reiks viska keist, kas >>> sumoj >>> turbut dar brangiau iseis. >>> >>> >>> "4r" parašė naujienų news:l0p4sv$913$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> o kokia divracio kaina tokio motorizuoto ? speju kokia 3000 lt? >>> >>> "Sail" wrote in message news:l0p3ib$7rl$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Ne as Vilniuj. Yra tokiu vazinetoju be manes dar vienas kitas. >>> >>> "Didzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message >>> news:l0ovpc$4o1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>į šilainius gal važinėji ? >>>> >>>> Kažkada kalno apačioj prie žiedo stovėjau ir pro šalį kažkas net >>>> nepristabdęs į kalną nulėkė >>>> >>>> įspūdingai. >>>> >>>> >>>> >>>> On 2013.09.11 08:15, Sail wrote: >>>>> Na mano tik 42 km/h lygioj vietoj. >>>>> >>> >> >