sudėjus elektrą, tas daiktas jau bet kuriuo atveju nebus normalus dviratis. Taip, kad manau neverta vargti. Gi, FWD sux, dviratyje taip pat. On 2013.09.12 12:07, Windozas wrote: > kartais vis pamastau apie esamo dviracio patobulinima iki elektrinio. > Bet vis abejoju, manau cia esantys is savo patirties pades man ir gal ne > tik man isiaiskinti ir isklaidyt abejones. > > Su priekine asimi paprastas sumontavimas, bet kaip su stabdymu? as > isivaizduoju kad stabdyti galima perjungiant varikli I generatoriaus > rezima? bet tokiu atveju kai varantysis ratas yra priekinis, tai > tikriausiai versiesi per galva? kaip ten yra? > http://www.ebay.co.uk/itm/330982462178?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 > > cia kaip suprantu be bateriju kurios lb dideles? man reiketu kad butu > galima nuvaziuoti maks iki 30km be mynimo ir noreciau kad isliktu > dviratis, o ne elektrinis mopedas su pedalais. Taip imanoma? > > Galines asies varianta as is esmes buciau linkes atmesti, nes ten > zvaigzdziu maziau nei pas mane dabar, ir del to zenkliai kentes visumos > kaip dviracio savybes. ar as kazkur neteisus? > > Pasak skelbimo, irangos svoris ~8kg, kiek dar baterijos svers kad as > galeciau tuos 30km iveikt? ir idomu kiek tas papildomas svoris itakos > vaziavima, jei as nuspresiu minti pats? > > > "LabaiNeSpauda" parašė naujienų news:l0ngum$j5e$1@trimpas.omnitel.net... > > Siandien negalejau patiketi savo akimis, kaip pagyvenes dede pute su > elektrynka. > Paneriu g. taip tkrai ne maziau 50 km/h. Leke ir nuleke. Atrodo ispudingai. > Ar cia toks pat ismislas, kaip ne kai kurie sukure?