Palikti negalima, jie savavaliskai sutaisys (nors is principo to daryti negali, bet realybe yra kita, nes servisas is taisymo $ uzdirba), nes man taip buvo. Dabar rasai prasyma, kad grazintu pinigus ir siunti registruotu laisku ta prasyma arba nunesi ten kur pirkai 2 egzempliorius ir registruoji prasyma, t.y. vienas lieka tau su parasyta priemimo data ir tarkim salono vadovo parasu bei V ir P. Per 10 darbo dienu jie turi susisiekti su tavim ir siulyti sprendima, jei jis tenkina tave valio, jei ne rasai skunda i VNMPI ir pridedi ta registruota prasyma del pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimo ir sumoketu uz nekokybiska preke pinigu grazinimo. Kad inspekcija pradetu tyrima butinas tavo rastiskas kreipimasis i pardaveja su teisetu reikalavimu. O inspekcija savo ruostu organizuos prekes ekspertize, kurioje tu gali dalyvauti (jei pageidausi, as siulau, nes uz akiu servisas isdurs net ir su inspektoriumi arba bandys tai daryti). Inspektorius padarys prekes nuotraukas, pradines patikros rezultatus uzrasys, kad dregmes nera (nes to nepadarius kaip taisykle ji servise atsiranda) ir t.t. Jei nustatys, kad preke nekokybiska bus pardavejui pasiulyta (neipareigota, ipareigoti gali tik teismas) vykdyti tavo reikalavima per tam tikra laika paprastai per 1-2 sav. Jei pardavejas tyli (ignoruoja) tada informuoji VNMPI, kad pardavejas nevykdo tavo reikalavimo ir visa medziaga bus perduota VVTAT, kuri yra aukstesne instancija. Jei vel pardavejas nevykdys pirkejo reikalavimo jis bus idetas i viesai prieinama www.vartotojoteises.lt juoda sarasa (jei konkreciu atveju pardavejas yra Mobili Linija, tai sarase ji minima daug kartu, taigi pardavejas yra pazeidinejantis vartotoju teises ir negerbiantis pirkeju, bus problemu !) ir bus surasytas sprendimas, kuris beveik yra gatavas ieskinys teisme. Toks butu ilgas oficialus kelias. Sekmes. "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:gs280s$10m$1@trimpas.omnitel.net... > Jei jis dar nesutaisytas, tai raštu kreipkis į pardavėją pasinaudodamas > pablo ir offline patarimais (gali tel. ir palikt jiems, dzin) - parašius > raštu, kad netaisytų, jie to savavališkai padaryti negalės. Nebent suktas > momentas, kad gali sutaisyti ir sakyti, kad viskas su telefonu gerai. Bet > čia jau turėtų padėti tavo turimas raštas, kad telefonas gali būti > taisomas, o tai reiškia, kad dabar ne viskas su juo gerai. > > > "Ramucio" <ramucioNO@SPAMmail.ru> wrote in message > news:gs277b$vht$1@trimpas.omnitel.net... >> As buvau saliai garantinio ir galvoju uzvaziuosiu, nes telefonu nekele, >> todel nepavyko gauti jokios informacijos. >> Pareikalavau , kad noriu atsiimti, atidave. __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4006 (20090414) __________ The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.com