Tema: Re: Na apsvieskit del tel grazinimo
Autorius: Gediminas
Data: 2009-04-14 23:39:20
Na VNMPI gali bausti pardaveja tik jei jis pardavineja nesaugius (ne 
nekokybiskus) gaminius, o pinigu grazinimas uz nekokybiska isigyta preke yra 
kitas atvejis suristas su suteikiamu garantiniu laikotarpiu, kurio metu 
preke turi but kokybiska.

"offline" <mano@mailas.ru> wrote in message 
news:gs2qab$ob2$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "Gediminas" <grazus@list.ru> wrote in message 
> news:gs29fj$32c$1@trimpas.omnitel.net...
>> Palikti negalima, jie savavaliskai sutaisys (nors is principo to daryti 
>> negali, bet realybe yra kita, nes servisas is taisymo $ uzdirba), nes man 
>> taip buvo.
>
> o nafig jį į servisą nešt?
>
>> Dabar rasai prasyma, kad grazintu pinigus ir siunti registruotu laisku ta 
>> prasyma arba nunesi ten kur pirkai 2 egzempliorius ir registruoji 
>> prasyma, t.y. vienas lieka tau su parasyta priemimo data ir tarkim salono 
>> vadovo parasu bei V ir P. Per 10 darbo dienu jie turi susisiekti su tavim 
>> ir siulyti sprendima, jei jis tenkina tave valio, jei ne rasai skunda i 
>> VNMPI ir pridedi ta registruota prasyma del pirkimo-pardavimo sutarties 
>> nutraukimo ir sumoketu uz nekokybiska preke pinigu grazinimo. Kad 
>> inspekcija pradetu tyrima butinas tavo rastiskas kreipimasis i pardaveja 
>> su teisetu reikalavimu.
>
> teisingai.
>
>>O inspekcija savo ruostu organizuos prekes ekspertize, kurioje tu gali 
>>dalyvauti (jei pageidausi, as siulau, nes uz akiu servisas isdurs net ir 
>>su inspektoriumi arba bandys tai daryti). Inspektorius padarys prekes 
>>nuotraukas, pradines patikros rezultatus uzrasys, kad dregmes nera (nes to 
>>nepadarius kaip taisykle ji servise atsiranda) ir t.t.
>
> irgi galimas varinatas :)
>
>>Jei nustatys, kad preke nekokybiska bus pardavejui pasiulyta 
>>(neipareigota, ipareigoti gali tik teismas) vykdyti tavo reikalavima per 
>>tam tikra laika paprastai per 1-2 sav. Jei pardavejas tyli (ignoruoja) 
>>tada informuoji VNMPI, kad pardavejas nevykdo tavo reikalavimo ir visa 
>>medziaga bus perduota VVTAT, kuri yra aukstesne instancija. Jei vel 
>>pardavejas nevykdys pirkejo reikalavimo jis bus idetas i viesai prieinama 
>>www.vartotojoteises.lt juoda sarasa (jei konkreciu atveju pardavejas yra 
>>Mobili Linija, tai sarase ji minima daug kartu, taigi pardavejas yra 
>>pazeidinejantis vartotoju teises ir negerbiantis pirkeju, bus problemu !) 
>>ir bus surasytas sprendimas, kuris beveik yra gatavas ieskinys teisme. 
>>Toks butu ilgas oficialus kelias. Sekmes.
>
> O čia jau kakas ne taip. Tiek VNPI tiek VVTAT yra viešojo administravimo 
> institucijos, jos negali nieko niekam siūlyti, jos privalo bausti ir 
> nurodyti pašalinti pažeidimą per tam tikrą alikotarpį, jo nepašalinus 
> bausti pakartotinai.. Jeiug to nedaro, jas pačias reik atitinkamom 
> tarnybos skųsti.
> Kaip patirtis rodo mažesniuose miesteliuose VNPI yr anekompetetinga 
> visiškai, juos ten pačius dulkint reikia ir nurodinėt ką daryt. VIlniuje 
> aišku viskas kitaip, ir baudia ir atlieka savo pareigas. Kaip ir VVTAT.
>
>
> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus 
> signature database 4007 (20090414) __________
>
> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>
> http://www.eset.com
>
>
> 



__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4007 (20090414) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com