Na VNMPI gali bausti pardaveja tik jei jis pardavineja nesaugius (ne nekokybiskus) gaminius, o pinigu grazinimas uz nekokybiska isigyta preke yra kitas atvejis suristas su suteikiamu garantiniu laikotarpiu, kurio metu preke turi but kokybiska. "offline" <mano@mailas.ru> wrote in message news:gs2qab$ob2$1@trimpas.omnitel.net... > > "Gediminas" <grazus@list.ru> wrote in message > news:gs29fj$32c$1@trimpas.omnitel.net... >> Palikti negalima, jie savavaliskai sutaisys (nors is principo to daryti >> negali, bet realybe yra kita, nes servisas is taisymo $ uzdirba), nes man >> taip buvo. > > o nafig jį į servisą nešt? > >> Dabar rasai prasyma, kad grazintu pinigus ir siunti registruotu laisku ta >> prasyma arba nunesi ten kur pirkai 2 egzempliorius ir registruoji >> prasyma, t.y. vienas lieka tau su parasyta priemimo data ir tarkim salono >> vadovo parasu bei V ir P. Per 10 darbo dienu jie turi susisiekti su tavim >> ir siulyti sprendima, jei jis tenkina tave valio, jei ne rasai skunda i >> VNMPI ir pridedi ta registruota prasyma del pirkimo-pardavimo sutarties >> nutraukimo ir sumoketu uz nekokybiska preke pinigu grazinimo. Kad >> inspekcija pradetu tyrima butinas tavo rastiskas kreipimasis i pardaveja >> su teisetu reikalavimu. > > teisingai. > >>O inspekcija savo ruostu organizuos prekes ekspertize, kurioje tu gali >>dalyvauti (jei pageidausi, as siulau, nes uz akiu servisas isdurs net ir >>su inspektoriumi arba bandys tai daryti). Inspektorius padarys prekes >>nuotraukas, pradines patikros rezultatus uzrasys, kad dregmes nera (nes to >>nepadarius kaip taisykle ji servise atsiranda) ir t.t. > > irgi galimas varinatas :) > >>Jei nustatys, kad preke nekokybiska bus pardavejui pasiulyta >>(neipareigota, ipareigoti gali tik teismas) vykdyti tavo reikalavima per >>tam tikra laika paprastai per 1-2 sav. Jei pardavejas tyli (ignoruoja) >>tada informuoji VNMPI, kad pardavejas nevykdo tavo reikalavimo ir visa >>medziaga bus perduota VVTAT, kuri yra aukstesne instancija. Jei vel >>pardavejas nevykdys pirkejo reikalavimo jis bus idetas i viesai prieinama >>www.vartotojoteises.lt juoda sarasa (jei konkreciu atveju pardavejas yra >>Mobili Linija, tai sarase ji minima daug kartu, taigi pardavejas yra >>pazeidinejantis vartotoju teises ir negerbiantis pirkeju, bus problemu !) >>ir bus surasytas sprendimas, kuris beveik yra gatavas ieskinys teisme. >>Toks butu ilgas oficialus kelias. Sekmes. > > O čia jau kakas ne taip. Tiek VNPI tiek VVTAT yra viešojo administravimo > institucijos, jos negali nieko niekam siūlyti, jos privalo bausti ir > nurodyti pašalinti pažeidimą per tam tikrą alikotarpį, jo nepašalinus > bausti pakartotinai.. Jeiug to nedaro, jas pačias reik atitinkamom > tarnybos skųsti. > Kaip patirtis rodo mažesniuose miesteliuose VNPI yr anekompetetinga > visiškai, juos ten pačius dulkint reikia ir nurodinėt ką daryt. VIlniuje > aišku viskas kitaip, ir baudia ir atlieka savo pareigas. Kaip ir VVTAT. > > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus > signature database 4007 (20090414) __________ > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > http://www.eset.com > > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4007 (20090414) __________ The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.com