Nunesiau rasta su dokumentu kopijomis, t.y. su israsu is garantinio, cekiu ir tt. Nei orginalu, nei prekes nepalikau. Pareikalavau rastu jei nores atlikti pakartotine pirmine technine apziura, as noriu joje dalyvauti. Mergaite tai saunuole, nepasimete : ) sako o matai rastas is garantinio yra kad galima taisyti :) Bet viska prieme, uzanspaudavo. Toks vaizdas kad kasdieninis dalykas. Kodel netaisau: priezastis pries daug metu, kai turejau K750 nunesiau paremontuoti...3 savaites taise, tik isejus is remonto tas pats, paskui 2 savaites keite pagrindine plokste, paskui dar savaite keite nauju. Bet ir tas naujas nuduso... "Gediminas" <grazus@list.ru> wrote in message news:gs43et$qbu$1@trimpas.omnitel.net... >O kam ja palikinet, jei yra tas rastas? Reikalaut pinigu reikia ir kai >sutiks, tada eini > su preke ir visais pirkimo dokumentais ir jos priedais, gauni pinigus tada > atiduodi preke. > O cia gaunas, kad nera jokio sutarimo ir tu ja atiduodi, nesuprantu kam ja > atiduot? > > "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message > news:gs3s68$dpp$1@trimpas.omnitel.net... >> Kodėl negalima palikt, jei jau yra raštas iš serviso, kad prekė >> nekokybiška? >> >> >> "Gediminas" <grazus@list.ru> wrote in message >> news:gs29fj$32c$1@trimpas.omnitel.net... >>> Palikti negalima, jie savavaliskai sutaisys > > > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus > signature database 4008 (20090414) __________ > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > http://www.eset.com > > > >