nu tai tegul duoda VVTAT'ui baust. šiaip VNMPI gali surašyti protokolą ir siųsti arbe VVTAT'ui arbe teismui kad baustų. t.y. bet kokiu atveju jie gali ir privalo inicijuoti administracinės nuobaudos skyrimo procesą. o tai kad jie to nedaro, nes tingi, trūksta suvokimo, žinių, mokėjimų ir t.t., tai jau ne vartotojo reikalas ir problema. o tai kad jie kažką kažkam "siūlo" tai reik perduot STT, nes praktiškai atvriai reikalauja kyšio :) Ir šiaip baudžiama, ne už prekės nekokybiškumą, bet už tai, kad nevykdo teisėtų vartotojo reikalavimų :) "Gediminas" <grazus@list.ru> wrote in message news:gs2s9o$q9v$1@trimpas.omnitel.net... > Na VNMPI gali bausti pardaveja tik jei jis pardavineja nesaugius (ne > nekokybiskus) gaminius, o pinigu grazinimas uz nekokybiska isigyta preke > yra kitas atvejis suristas su suteikiamu garantiniu laikotarpiu, kurio > metu preke turi but kokybiska. > > "offline" <mano@mailas.ru> wrote in message > news:gs2qab$ob2$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "Gediminas" <grazus@list.ru> wrote in message >> news:gs29fj$32c$1@trimpas.omnitel.net... >>> Palikti negalima, jie savavaliskai sutaisys (nors is principo to daryti >>> negali, bet realybe yra kita, nes servisas is taisymo $ uzdirba), nes >>> man taip buvo. >> >> o nafig jį į servisą nešt? >> >>> Dabar rasai prasyma, kad grazintu pinigus ir siunti registruotu laisku >>> ta prasyma arba nunesi ten kur pirkai 2 egzempliorius ir registruoji >>> prasyma, t.y. vienas lieka tau su parasyta priemimo data ir tarkim >>> salono vadovo parasu bei V ir P. Per 10 darbo dienu jie turi susisiekti >>> su tavim ir siulyti sprendima, jei jis tenkina tave valio, jei ne rasai >>> skunda i VNMPI ir pridedi ta registruota prasyma del pirkimo-pardavimo >>> sutarties nutraukimo ir sumoketu uz nekokybiska preke pinigu grazinimo. >>> Kad inspekcija pradetu tyrima butinas tavo rastiskas kreipimasis i >>> pardaveja su teisetu reikalavimu. >> >> teisingai. >> >>>O inspekcija savo ruostu organizuos prekes ekspertize, kurioje tu gali >>>dalyvauti (jei pageidausi, as siulau, nes uz akiu servisas isdurs net ir >>>su inspektoriumi arba bandys tai daryti). Inspektorius padarys prekes >>>nuotraukas, pradines patikros rezultatus uzrasys, kad dregmes nera (nes >>>to nepadarius kaip taisykle ji servise atsiranda) ir t.t. >> >> irgi galimas varinatas :) >> >>>Jei nustatys, kad preke nekokybiska bus pardavejui pasiulyta >>>(neipareigota, ipareigoti gali tik teismas) vykdyti tavo reikalavima per >>>tam tikra laika paprastai per 1-2 sav. Jei pardavejas tyli (ignoruoja) >>>tada informuoji VNMPI, kad pardavejas nevykdo tavo reikalavimo ir visa >>>medziaga bus perduota VVTAT, kuri yra aukstesne instancija. Jei vel >>>pardavejas nevykdys pirkejo reikalavimo jis bus idetas i viesai prieinama >>>www.vartotojoteises.lt juoda sarasa (jei konkreciu atveju pardavejas yra >>>Mobili Linija, tai sarase ji minima daug kartu, taigi pardavejas yra >>>pazeidinejantis vartotoju teises ir negerbiantis pirkeju, bus problemu !) >>>ir bus surasytas sprendimas, kuris beveik yra gatavas ieskinys teisme. >>>Toks butu ilgas oficialus kelias. Sekmes. >> >> O čia jau kakas ne taip. Tiek VNPI tiek VVTAT yra viešojo administravimo >> institucijos, jos negali nieko niekam siūlyti, jos privalo bausti ir >> nurodyti pašalinti pažeidimą per tam tikrą alikotarpį, jo nepašalinus >> bausti pakartotinai.. Jeiug to nedaro, jas pačias reik atitinkamom >> tarnybos skųsti. >> Kaip patirtis rodo mažesniuose miesteliuose VNPI yr anekompetetinga >> visiškai, juos ten pačius dulkint reikia ir nurodinėt ką daryt. VIlniuje >> aišku viskas kitaip, ir baudia ir atlieka savo pareigas. Kaip ir VVTAT. >> >> >> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >> signature database 4007 (20090414) __________ >> >> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >> >> http://www.eset.com >> >> >> > > > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus > signature database 4007 (20090414) __________ > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > http://www.eset.com > > > >