butent. "bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message news:gs2lnd$ijg$1@trimpas.omnitel.net... > :D > Todėl, kad telefonas, kaip moteris: jis niekada neskolinamas, netaisomas; > jei jį palietė servisas - reikia naujo. > > "Juozas" <no@email.com> wrote in message > news:gs2cep$754$1@trimpas.omnitel.net... >> Oho! Ir jums laiko negaila tokioms terlionėms? Kas čia tokio blogo, jei >> jie >> tą telefoną sutaisys? >> >> "Gediminas" <grazus@list.ru> wrote in message >> news:gs29fj$32c$1@trimpas.omnitel.net... >>> Palikti negalima, jie savavaliskai sutaisys (nors is principo to daryti >>> negali, bet realybe yra kita, nes servisas is taisymo $ uzdirba), nes >>> man >>> taip buvo. Dabar rasai prasyma, kad grazintu pinigus ir siunti >>> registruotu >>> laisku ta prasyma arba nunesi ten kur pirkai 2 egzempliorius ir >>> registruoji prasyma, t.y. vienas lieka tau su parasyta priemimo data ir >>> tarkim salono vadovo parasu bei V ir P. Per 10 darbo dienu jie turi >>> susisiekti su tavim ir siulyti sprendima, jei jis tenkina tave valio, >>> jei >>> ne rasai skunda i VNMPI ir pridedi ta registruota prasyma del >>> pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimo ir sumoketu uz nekokybiska preke >>> pinigu grazinimo. Kad inspekcija pradetu tyrima butinas tavo rastiskas >>> kreipimasis i pardaveja su teisetu reikalavimu. O inspekcija savo ruostu >>> organizuos prekes ekspertize, kurioje tu gali dalyvauti (jei pageidausi, >>> as siulau, nes uz akiu servisas isdurs net ir su inspektoriumi arba >>> bandys >>> tai daryti). Inspektorius padarys prekes nuotraukas, pradines patikros >>> rezultatus uzrasys, kad dregmes nera (nes to nepadarius kaip taisykle ji >>> servise atsiranda) ir t.t. Jei nustatys, kad preke nekokybiska bus >>> pardavejui pasiulyta (neipareigota, ipareigoti gali tik teismas) vykdyti >>> tavo reikalavima per tam tikra laika paprastai per 1-2 sav. Jei >>> pardavejas >>> tyli (ignoruoja) tada informuoji VNMPI, kad pardavejas nevykdo tavo >>> reikalavimo ir visa medziaga bus perduota VVTAT, kuri yra aukstesne >>> instancija. Jei vel pardavejas nevykdys pirkejo reikalavimo jis bus >>> idetas >>> i viesai prieinama www.vartotojoteises.lt juoda sarasa (jei konkreciu >>> atveju pardavejas yra Mobili Linija, tai sarase ji minima daug kartu, >>> taigi pardavejas yra pazeidinejantis vartotoju teises ir negerbiantis >>> pirkeju, bus problemu !) ir bus surasytas sprendimas, kuris beveik yra >>> gatavas ieskinys teisme. Toks butu ilgas oficialus kelias. Sekmes. >>> >>> "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message >>> news:gs280s$10m$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Jei jis dar nesutaisytas, tai raštu kreipkis į pardavėją pasinaudodamas >>>> pablo ir offline patarimais (gali tel. ir palikt jiems, dzin) - >>>> parašius >>>> raštu, kad netaisytų, jie to savavališkai padaryti negalės. Nebent >>>> suktas >>>> momentas, kad gali sutaisyti ir sakyti, kad viskas su telefonu gerai. >>>> Bet >>>> čia jau turėtų padėti tavo turimas raštas, kad telefonas gali būti >>>> taisomas, o tai reiškia, kad dabar ne viskas su juo gerai. >>>> >>>> >>>> "Ramucio" <ramucioNO@SPAMmail.ru> wrote in message >>>> news:gs277b$vht$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> As buvau saliai garantinio ir galvoju uzvaziuosiu, nes telefonu >>>>> nekele, >>>>> todel nepavyko gauti jokios informacijos. >>>>> Pareikalavau , kad noriu atsiimti, atidave. >>> >>> >>> >>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >>> signature database 4006 (20090414) __________ >>> >>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >>> >>> http://www.eset.com >>> >>> >>> >>> >>