:D Todėl, kad telefonas, kaip moteris: jis niekada neskolinamas, netaisomas; jei jį palietė servisas - reikia naujo. "Juozas" <no@email.com> wrote in message news:gs2cep$754$1@trimpas.omnitel.net... > Oho! Ir jums laiko negaila tokioms terlionėms? Kas čia tokio blogo, jei jie > tą telefoną sutaisys? > > "Gediminas" <grazus@list.ru> wrote in message > news:gs29fj$32c$1@trimpas.omnitel.net... >> Palikti negalima, jie savavaliskai sutaisys (nors is principo to daryti >> negali, bet realybe yra kita, nes servisas is taisymo $ uzdirba), nes man >> taip buvo. Dabar rasai prasyma, kad grazintu pinigus ir siunti registruotu >> laisku ta prasyma arba nunesi ten kur pirkai 2 egzempliorius ir >> registruoji prasyma, t.y. vienas lieka tau su parasyta priemimo data ir >> tarkim salono vadovo parasu bei V ir P. Per 10 darbo dienu jie turi >> susisiekti su tavim ir siulyti sprendima, jei jis tenkina tave valio, jei >> ne rasai skunda i VNMPI ir pridedi ta registruota prasyma del >> pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimo ir sumoketu uz nekokybiska preke >> pinigu grazinimo. Kad inspekcija pradetu tyrima butinas tavo rastiskas >> kreipimasis i pardaveja su teisetu reikalavimu. O inspekcija savo ruostu >> organizuos prekes ekspertize, kurioje tu gali dalyvauti (jei pageidausi, >> as siulau, nes uz akiu servisas isdurs net ir su inspektoriumi arba bandys >> tai daryti). Inspektorius padarys prekes nuotraukas, pradines patikros >> rezultatus uzrasys, kad dregmes nera (nes to nepadarius kaip taisykle ji >> servise atsiranda) ir t.t. Jei nustatys, kad preke nekokybiska bus >> pardavejui pasiulyta (neipareigota, ipareigoti gali tik teismas) vykdyti >> tavo reikalavima per tam tikra laika paprastai per 1-2 sav. Jei pardavejas >> tyli (ignoruoja) tada informuoji VNMPI, kad pardavejas nevykdo tavo >> reikalavimo ir visa medziaga bus perduota VVTAT, kuri yra aukstesne >> instancija. Jei vel pardavejas nevykdys pirkejo reikalavimo jis bus idetas >> i viesai prieinama www.vartotojoteises.lt juoda sarasa (jei konkreciu >> atveju pardavejas yra Mobili Linija, tai sarase ji minima daug kartu, >> taigi pardavejas yra pazeidinejantis vartotoju teises ir negerbiantis >> pirkeju, bus problemu !) ir bus surasytas sprendimas, kuris beveik yra >> gatavas ieskinys teisme. Toks butu ilgas oficialus kelias. Sekmes. >> >> "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message >> news:gs280s$10m$1@trimpas.omnitel.net... >>> Jei jis dar nesutaisytas, tai raštu kreipkis į pardavėją pasinaudodamas >>> pablo ir offline patarimais (gali tel. ir palikt jiems, dzin) - parašius >>> raštu, kad netaisytų, jie to savavališkai padaryti negalės. Nebent suktas >>> momentas, kad gali sutaisyti ir sakyti, kad viskas su telefonu gerai. Bet >>> čia jau turėtų padėti tavo turimas raštas, kad telefonas gali būti >>> taisomas, o tai reiškia, kad dabar ne viskas su juo gerai. >>> >>> >>> "Ramucio" <ramucioNO@SPAMmail.ru> wrote in message >>> news:gs277b$vht$1@trimpas.omnitel.net... >>>> As buvau saliai garantinio ir galvoju uzvaziuosiu, nes telefonu nekele, >>>> todel nepavyko gauti jokios informacijos. >>>> Pareikalavau , kad noriu atsiimti, atidave. >> >> >> >> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >> signature database 4006 (20090414) __________ >> >> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >> >> http://www.eset.com >> >> >> >> >