Tema: Re: Na apsvieskit del tel grazinimo
Autorius: bullka
Data: 2009-04-14 21:47:09
:D
Todėl, kad telefonas, kaip moteris: jis niekada neskolinamas, netaisomas; jei jį palietė servisas - reikia naujo.

"Juozas" <no@email.com> wrote in message news:gs2cep$754$1@trimpas.omnitel.net...
> Oho! Ir jums laiko negaila tokioms terlionėms? Kas čia tokio blogo, jei jie 
> tą telefoną sutaisys?
> 
> "Gediminas" <grazus@list.ru> wrote in message 
> news:gs29fj$32c$1@trimpas.omnitel.net...
>> Palikti negalima, jie savavaliskai sutaisys (nors is principo to daryti 
>> negali, bet realybe yra kita, nes servisas is taisymo $ uzdirba), nes man 
>> taip buvo. Dabar rasai prasyma, kad grazintu pinigus ir siunti registruotu 
>> laisku ta prasyma arba nunesi ten kur pirkai 2 egzempliorius ir 
>> registruoji prasyma, t.y. vienas lieka tau su parasyta priemimo data ir 
>> tarkim salono vadovo parasu bei V ir P. Per 10 darbo dienu jie turi 
>> susisiekti su tavim ir siulyti sprendima, jei jis tenkina tave valio, jei 
>> ne rasai skunda i VNMPI ir pridedi ta registruota prasyma del 
>> pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimo ir sumoketu uz nekokybiska preke 
>> pinigu grazinimo. Kad inspekcija pradetu tyrima butinas tavo rastiskas 
>> kreipimasis i pardaveja su teisetu reikalavimu. O inspekcija savo ruostu 
>> organizuos prekes ekspertize, kurioje tu gali dalyvauti (jei pageidausi, 
>> as siulau, nes uz akiu servisas isdurs net ir su inspektoriumi arba bandys 
>> tai daryti). Inspektorius padarys prekes nuotraukas, pradines patikros 
>> rezultatus uzrasys, kad dregmes nera (nes to nepadarius kaip taisykle ji 
>> servise atsiranda) ir t.t. Jei nustatys, kad preke nekokybiska bus 
>> pardavejui pasiulyta (neipareigota, ipareigoti gali tik teismas) vykdyti 
>> tavo reikalavima per tam tikra laika paprastai per 1-2 sav. Jei pardavejas 
>> tyli (ignoruoja) tada informuoji VNMPI, kad pardavejas nevykdo tavo 
>> reikalavimo ir visa medziaga bus perduota VVTAT, kuri yra aukstesne 
>> instancija. Jei vel pardavejas nevykdys pirkejo reikalavimo jis bus idetas 
>> i viesai prieinama www.vartotojoteises.lt juoda sarasa (jei konkreciu 
>> atveju pardavejas yra Mobili Linija, tai sarase ji minima daug kartu, 
>> taigi pardavejas yra pazeidinejantis vartotoju teises ir negerbiantis 
>> pirkeju, bus problemu !) ir bus surasytas sprendimas, kuris beveik yra 
>> gatavas ieskinys teisme. Toks butu ilgas oficialus kelias. Sekmes.
>>
>> "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message 
>> news:gs280s$10m$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Jei jis dar nesutaisytas, tai raštu kreipkis į pardavėją pasinaudodamas 
>>> pablo ir offline patarimais (gali tel. ir palikt jiems, dzin) - parašius 
>>> raštu, kad netaisytų, jie to savavališkai padaryti negalės. Nebent suktas 
>>> momentas, kad gali sutaisyti ir sakyti, kad viskas su telefonu gerai. Bet 
>>> čia jau turėtų padėti tavo turimas raštas, kad telefonas gali būti 
>>> taisomas, o tai reiškia, kad dabar ne viskas su juo gerai.
>>>
>>>
>>> "Ramucio" <ramucioNO@SPAMmail.ru> wrote in message 
>>> news:gs277b$vht$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> As buvau saliai garantinio ir galvoju uzvaziuosiu, nes telefonu nekele,
>>>> todel nepavyko gauti jokios informacijos.
>>>> Pareikalavau , kad noriu atsiimti, atidave.
>>
>>
>>
>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus 
>> signature database 4006 (20090414) __________
>>
>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>>
>> http://www.eset.com
>>
>>
>>
>> 
>